Moammer Iqbal Ahmed

Autorisasjon (2001)

Sundet Legesenter AS Telefonnummer63 96 26 0063 96 26 ...
Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll
Moammer Iqbal Ahmed er en av 22 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Moammer Iqbal Ahmed

Bytter lege

Han er mere stolt av jobben sin og hvor stort hus han har enn smertene jeg har og må gå i over mange dager. Han henviser meg tilbake til legevakta uten å ta tak i problemet. Det er det verste legen jeg har noen gang vært hos

Kunnskapsrik og tillitsfull

Svært kunnskapsrik og sympatisk lege. Forstår hva som er problemet, og løser det. Min opplevelse av legen er at han absolutt kan anbefales, uansett sykdom.

Snakker hele tiden hører ikke på pasienter.

Den legen er ikke ærlig overkjører lett pasienter. Fikk ikke god behandling. Hører ikke etter pasienter. Bare ha sin egen mening og stresser hele tiden. Ubehagelige opplevelser, bytte legen.

Bytter lege.

Alltid sinnssyk lang ventetid på å komme inn til bestilt time. En gang hadde jeg avtale 2 timer etter legetimen, men måtte bare dra uten utført oppdrag for å rekke avtalen. En annen gang , med store ryggsmerter, orket jeg ikke vente mer, etter en time, og måtte dra hjem for å ta smertestillende og hvile. Respektløs behandling av mennesker.

Snilleste legen jeg har hatt, stolt doktor.

Han hjelper deg med det du trenger, og er flink til jobben sin. Han er stolt av å være doktor og legger sjel i jobben han gjør.Jeg trengte en del medisiner og han skrev ut resepter for å finne medisin som passet meg best.