Moammer Iqbal Ahmed

Autorisasjon (2001)

Sundet Legesenter AS Telefonnummer63 96 26 0063 96 26 ...
Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll
Moammer Iqbal Ahmed er en av 22 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Moammer Iqbal Ahmed

Beste fastlegen du kan få på Øvre Romerike

Tar deg på alvor, lytter og gir råd. Følger meget godt opp og gir deg rask tilbakemelding. Kunnskapsrik, henviser videre hvis han ikke selv har kompetanse.

Nok med et besøk

Virket generelt uinterressert, og stressa. P.g.a flytting byttet jeg til ham, men ble utrolig skuffet! Slitt i mange år med angst, og trenger en lege jeg kan kommunisere bra med. Han gadd ikke en gang se på arket der jeg hadde skrevet ned tanker og utfordringer (etter råd fra psykiatritjenesten i kommunen, som syns jeg skrev det så fint). Måtte ta "depresjonstesten" alene, på pauserommet/kjøkkenet. Etterpå sa han at jeg virket negativ, og at jeg må begynne å se lysere på livet!?! Ja, hadde det vært så enkelt! Han reagerte også på dosen min med antidepressiva, som jeg har brukt mange år på å få ideell. Han visste tydeligvis bedre, selv om han aldri har møtt meg før. Fikk angstanfall da jeg gikk... Anbefales IKKE, spesielt ikke ved psykisk sykdom!

Lege som bryr seg.

Dr. Iqbal er en fantastisk lege som virkelig bryr seg om sine pasienter.
Har ikke annet en god erfaringer med ham.

En lege som følger opp pasientene godt.

Han er sjelden mye forsinket, kanskje 10 minutter. Og da sier han gjerne ifra i døra. Han er ikke en rullebåndlege som bare tar en "sykdom" og sender folk på dør, her spørres det skikkelig og han vil være sikker på at du har tatt opp med han det du er der for.
Dette er også en lege som vet å kjenne sine begrensninger, slik at han heller henviser en gang for mye enn en gang for lite. Dette gjør det ekstra trygt å gå til han.

Tok meg alvorlig!

I motsetning til en annen lokal lege som proppa meg full av lykkepiller og sendte meg hjem med beskjeden "ta mer om det ikke hjelper".

Iqbal har vært en god og trygg kontakt for meg og jeg har ikke annet en positivt å si om ham. Han hjalp meg med videre behandling og fulgte meg opp i flere år.

Bytter nok ikke fastlege med det første!