Moammer Iqbal Ahmed

Autorisasjon (2001)

Sundet Legesenter AS Telefonnummer63 96 26 0063 96 26 ...
Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll
Moammer Iqbal Ahmed er en av 22 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Moammer Iqbal Ahmed

Den aller beste legen jeg har hatt

Denne legen tar sine pasienter på alvor og gir seg ikke før problemer er løst.Fantastisk til å henvise videre til spesialister.Tar godt vare på sine pasienter.

Reddet livet til datteren min

Jeg byttet til han etter at han reddet livet til datteren min på legevakten,jeg hadde en kvinnelig norsk lege som jeg var meget misfornøyd med så det ble en stor lettelse å få en fast lege som alltid tar seg tid,lytter seriøst og henviser videre når han synes det er hensiktsmessig.han er også meget faglig dyktig så jeg har full tiltro til han slik at jeg tar heller mindre inngrep som fjerning av føflekker og cyster hos han enn hos spesialist,jeg har aldri hatt en bedre lege.

Fantastisk lege

Tar sine pasienter seriøst og hjelper dem videre. Han tar ting på alvor, alt fra overvekt til sykdommer. En fantastisk lege som JEG er VELDIG fornøyd med. Skulle virkelig ha vært flere leger som Iqbal.:)

Medmennesket Iqbal

Han er mannen som bryr seg om hele mennesket, ikke bare den vonde tåa du kom dit for.

Takk!

Hadde det ikke vart for denne legen,så hadde ikke vår sønn levd i dag.Tok t.ak i problemet raskt !!! Vår sønn kom raskt på sykehus!(legen var på legevakten i Eidsvoll.) Tusen takk!