Adel Zakeri

Autorisasjon (1998)

Arkaden legesenter Telefonnummer56 31 59 0056 31 59 ...
Sartor senter Sartorvegen 12 5353 Straume
Adel Zakeri er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Adel Zakeri

Lege som tar deg på alvor - svært fornøyd!

En meget god og empatisk lege som er imøtekommende og viser interesse for pasienten. Han henviser gjerne til spesialist, og er åpen for å finne behandlingsformer i samarbeid med pasienten. Servicen på legekontoret er veldig god.

Tar deg seriøst, gir helhetlig helsetjenster

Zakeri er kort og presis. Han tar deg alvorlig og har aldri gitt inntrykk til at han har misstillit til min egen vurdering av min helse. Han vil Anvende deg til spesialist om noe er utenfor området sitt.
Han tar også standardprøver utover problemet du kommer med.
Men det er mer...
Zakeri er en "straight shooter" han forteller deg hva han har vurdert og pynter ikke på det.

Han går også utover de rent fysiske tingene. Jeg har både diskutert skoleplaner og sosiale ting med legen min og for meg føles det som at det ikke bare er en jobb for zakeri, men at han også ønsker meg vell.

Veldig fornøyd!

For et år siden ble Adel Zakeri min nye fastlege. (Tidligere Volvatmedlem , men legen gikk inn i pensjonistenes rekker) . Gruet meg til å få ny lege, men valget mitt viste seg seg å være full klaff! Dr.Zakeri en lege som tar deg på alvor og som tar "action" når det er ting som bør sjekkes nærmere enten det gjelder henvisning til spesialist, røntgen eller utvidede blodprøver. Jeg "mobbet" han litt for å se mer på PC,en enn på pasienten, men det er et tilbakelagt
stadium! Supert å ha full tillit til legen min.

Flink lege

Har hatt Zakeri i mange år og er fornøyd. Det kan til tider virke som han er travel, men han er flink og finner alltid raskt ut hva som plager meg og hva som trengs for at det skal bli bedre. Den eneste grunnen til at jeg vil bytte er fordi jeg foretrekker en kvinnelig lege.

Superlegen !!!

Zakeri tar meg på alvor, ser helheten i deg og dine plager. Både jeg og min kone har full tillit til han. Er han i tvil, blir du sendt til behandling og spesialist. Etter vi fikk langvarig sykdom i heimen er vi kjempeglad at han er fastlegen vår. Forklarer alltid viss en spør om noe, at han er effektiv og rask er bare positivt, da det bare viser at noe "skjer" viss du blir syk. Anbefales på det sterkeste.
Damene i resepsjon/laboratoriet er veldig greie og hjelpsomme, både bak disken og i tlf.
Med nytt venterom og nye kontor, er alt "bare velstand". :)