Adel Zakeri

Autorisasjon (1998)

Arkaden legesenter Telefonnummer56 31 59 0056 31 59 ...
Sartor senter Sartorvegen 12 5353 Straume
Adel Zakeri er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Adel Zakeri

Venteværelse

Høres ganske banalt ut, men det er faktisk slik at jeg heller går til volvat enn på fastlegen pga. Venteværelse.
Når jeg sitter å venter så kan jeg høre hva de andre pasienten sier til postsekretæren, jeg hører også godt hva postsekretæren sier i telefonen bak ruten sin når jeg skal melde min ankomst.
En annen ting, er modernisering av Venteværelse. En trenger ikke ha mye kjennskap til angst for å kjenne på klaustrofobi der inne. Det er lite, innestengt, gammelt og utdatert. Bare en radio hadde gjort mye.
På Venteværelse til tannlegene rett over gangen er det en helt annen atmosfære, noe som skaper trygghet og ro.
Ellers et meget bra legekontor med gode sekretærer og leger.

Opptrer krenkende og arrogant

Har hatt Dr.Zakeri i mange år.Heldigvis har jeg ikke vært mye syk,for da hadde jeg byttet for lenge siden.Han ser deg ikke inn i øynene,men har blikket festet på pc.Umulig å snakke med,fordi en føler han ikke hører etter,og at han ikke har tid.Han hilser aldri,hverken når du kommer eller går.Om en må ha time,er det helt avgjørende hvem av legesekretærene som tar telefonen.En av de er alltid behjelpelig og hyggelig,i motsetning til hun andre som er frekk og nedlatende.Sistnevne burde ikke arbeide med mennesker i det hele tatt.Og DR.Zakeri og denne sekretæren burde ta seg et kurs i kommunikasjon,og hvordan en bør opptre overfor sårbare mennesker.Er på jakt etter ny lege.Kan umulig havne hos en som er verre.

Tar seg ikke tid til deg!

Har hatt Zakeri som fastlege siden fastlegeordningen ble vedtatt. Jeg har noen ganger vært fornøyd med ham, da han har fremstått som hyggelig, og morsom. I senere tider, hvor jeg dessuten har blitt eldre, har jeg opplevd ham som frekk, han tar seg ikke tid til deg, jeg har vanskeligheter med å forstå ham og hans forklaringer (som han sjelden gir). I dag opplevde jeg å få en allergisk reaksjon hvor halve ansiktet mitt hovnet opp, jeg fikk rask time - men jeg opplevde at han ikke tok seg tid til meg, han skrev bare ut noen resepter uten å forklare meg hva som var galt eller hva jeg hadde reagert på. Jeg gikk gråtkvalt ut av legekontoret.. Og har nå endelig byttet fastlege.

Har aldri tid

må vente i flere uker får å lege time.
Lang tlf kø.
Legen har for mange pasienter.
velg en annen lege vis du vil komme fort til

Strålende fornøyd med Dr. Zakeri.

Har hatt Zakeri som fastlege i over ti år, og har aldri vært noe annet enn fornøyd. Han er rask, effektiv, tar deg på alvor og fyller ikke legetimen med unødvendigheter.

Samtidig er han vennlig, nøye og hensynsfull, og han henviser umiddelbart videre om han føler det er grunnlag for dette. Som pasient med kronisk sykdom føler jeg meg meget godt ivaretatt av både Dr. Zakeri og hans fantastiske personale.