Gunnar Berland

Sjømannslege

Gunnar Berland er en av 37 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Gunnar Berland

Veldig fornøyd!

Veldig fornøyd med Dr. Berland. Tar seg tid til å lytte, gir gode råd og riktig behandlig. Tar deg seriøst og nøler ikke med å gi deg henvisning. Anbefales.

verdens beste lege

Det er ingen overdrivelse i å si at drGunnar Berland er en av beste legene jeg har møtt.Faglig sterk,dyktig med bred erfaring innen alt mulig-allmennmedisin,kvinnesykdommer,pediatri osv.,er rett og slett dypt imponert.Han ser pasienter og er en god lytter,empatisk.Jeg er takknemlig for alt drBerland har gjort!

Livredder!

Var heldig å fikk bytta til Berland des- 11, etter å ha krangla så busta føyk med min gamle lege. Jeg gikk lei av at alt som feilet meg skyldtes oppveksten…
Prolapser, epilepsi, avrevne muskel/senefester etter arbulykke, artritt, tinnitus osv skyldtes kun oppvekst! Berland har brukt over 3 år på å rydde opp i journalen min og nå er jeg i bedre form enn på årevis. Han er nøye, har bred erfaring på veldig mange områder, SER pasienten og sitter ikke med fjeset inni pc skjermen og sier jaha, slår seg ikke til ro før han er sikkert på at alt er utprøvd. Er så ydmyk og takknemlig for at vi har han som fastlege! Skulle ønske at flere leger hadde vært sånn

et godt menneske

Gunnar Berland oppleves som svært inntonet og faglig engasjert. Han er en god person å møte i vanskelige situasjoner.Han er også svært trygg ved G.U-undersøkelser og har med sin lange fartstid som fødselslege mye å tilby gravide og nybakte mødre. Også psyksisk helse blir ivaretatt av denne legen.

Skulle ønske jeg hadde Berland som min fastlege!!

Vært hos Berland for noe uker siden. Har ikke ham som fastlegen. Oppfattet han som en veldig dyktig lege, empatisk, flink til å lytte, godt observert og tatt meg på alvor. Jeg ventet ca. 1 time den gangen, men jeg var så fornøyd med ham fordi han er så profesjonell. Skulle ønske jeg hadde ham som min fastlege!