Ingvill Merete Kolshus Hopland

Tlf: 70 01 89 89 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ingvill Merete Kolshus Hopland er en av 10 fastleger i Ulstein

Siste vurderinger av Ingvill Merete Kolshus Hopland

Usympatisk

Var veldig hyggelig de første møte, igjennom svangerskapet ble hun mer og mer nedlatende når jeg som pasient var bekymret. Spørte etter svangerskapspermisjon, etter som jeg hadde en jobb med sikkerhet. Fikk ikke dette, etter som hun mente jeg kunne jobbe på en annen avd. der jeg ikke hørte til. Etter fødsel virker hun usympatisk, frekk og spydig.

Bare gode erfaringer

Opplever Ingvill Hopland som omsorgsfull, lyttande og forståelsesfull. Ho tar seg tid; eg føler meg godt ivaretatt og grundig undersøkt når eg går til henne;

Kjenner meg ikkje igjen i negative omtalar her.

Veldig fornøyd😀

Jeg er veldig fornøyd med Ingvill.
Hun lytter, tar seg god tid og er nøye med det som skal gjøres:-)
Anbefales:-)

Omsorgsfull og forstående lege!

Anbefalast! Føler ho lytter godt, tar seg god tid, hjelper og gir service, sjekker og undersøker grundig. Følt legen som omsorgsfull og forstående av min situasjon.

He aldrig opplevd noen nedlatende tone som i de andra kommentarane her, bare hjelpsom instilling og positiv tone.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Omsorgsfull, saklig, profesjonell , tar tak, forståelsesfull! Jeg har full tillit!
Kan absolut rekommendera denne lege!

Veldig fornøyd

Veldig godt fornøyd med Hopland som lege. Tar seg tid til å høre hva du har å si, og undersøker grundig.

Fornøgd

Eg har berre positive erfaringar med denne legen, ho er kanskje ikkje den mest utadvente legen eg har vore hos men det spelar inga rolle for mitt vedkomande.

Ikke fornøyd

Eg har ikkje hatt fastlege her før, så har brukt legevakten! Og de legene eg har vært hos, har eg vært veldig fornøyd med! Så fikk eg denne legen som fastlege! Ho snakke nedlatande til meg, eg har hatt ryggproblemer veldig lenge, og det einaste ho sier til meg er at eg bør kjøpa ny seng! Så prøver eg å si koffor eg har vondt, men ho bare avbryta og sier at det e senga!
Så eg e ikkje fornøyd! Ein lege skal vise omsorg og man skal føle seg vell når man forteller legen koffor man e der!

Eg likar dårlig å bli svart i negativ tone!

Venta 50 min.! Følte ubehag når eg gjekk frå timen, for måten ho svarte meg på ! Sa bl.a. Det veit ikkje eg, ved enkelt spørsmål som ho som lege burde kunne eller ev. sjekke! En lege skal vise empati og omsorg trudde eg!
verkar sliten!

Lei av å vente...

Hver gang jeg har att time som første person om morgenen har jeg måttet vente 10-25 minutt før jeg har fått kommet inn. Senere på dagen har jeg gitt opp helt, for da er det i alle fall en halltime å vente, etter timen min var oppsatt. Jeg har ikke tid til å bruke 1,5 -2 timer på å dra til legen for en konsultasjon og en blodprøve.

Hun er veldig hyggelig å prate med når timen først starter, men jeg føler at jeg fortsatt har spørsmål som ikke var besvart når jeg går fra timen, noe som til tider er litt ekkelt.

Useriøs

Tar ikke passienten seriøst, er nedlatende, vimsette og virker rett og slett uintrisert i arbeidet sitt.

Ikke førnøyd

Jeg har ikke vært fornøyd med denne legen. Hun er lite imøtekommende og har til tider en litt nedlatende tone. Føler også at det skorter litt på kunnskapene. Hun har dessuten vært vrang med tanke på å skrive ut resepter som jeg tidligere har fått av andre leger uten problemer. Lite serviceinnstilt. Kan ikke anbefale henne i det hele tatt.

Flink og grundig

Har særs gode erfaringar med Hopland. Har kun vore på legevakta då ho hadde vakt, men ho gjorde eit særs godt inntrykk.Ho lyttar og noterer det som vert sagt og tek bekymringane til pasienten på alvor. Ho noterte seg også tidlegare sjukdom og erfaringar. Ho konkluderte med at det var ei forkjøling, men skreiv ut notatane sine til meg slik at eg hadde den om tilstanden skulle endre seg. Ho er fantastisk grundig og ein god lyttar.

Vimsete og useriøs

Tar ikke pasientens bekymringer seriøst. Vimsete i den grad at det går utover pasienten.