Ingvill Merete Kolshus Hopland

Ulstein Legesenter AS Kvinne, 42 år

Autorisert2003
Ledige plasser 12 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Ulstein Legesenter AS

Sjøgata 3 6065 Ulsteinvik
Ingvill Merete Kolshus Hopland er en av 10 fastleger i Ulstein

Siste vurderinger av Ingvill Merete Kolshus Hopland

Beste fastlegen jeg har hatt!

Omsorgsfull, saklig, profesjonell , tar tak, forståelsesfull! Jeg har full tillit!
Kan absolut rekommendera denne lege!

Veldig fornøyd

Veldig godt fornøyd med Hopland som lege. Tar seg tid til å høre hva du har å si, og undersøker grundig.

Fornøgd

Eg har berre positive erfaringar med denne legen, ho er kanskje ikkje den mest utadvente legen eg har vore hos men det spelar inga rolle for mitt vedkomande.

Ikke fornøyd

Eg har ikkje hatt fastlege her før, så har brukt legevakten! Og de legene eg har vært hos, har eg vært veldig fornøyd med! Så fikk eg denne legen som fastlege! Ho snakke nedlatande til meg, eg har hatt ryggproblemer veldig lenge, og det einaste ho sier til meg er at eg bør kjøpa ny seng! Så prøver eg å si koffor eg har vondt, men ho bare avbryta og sier at det e senga!
Så eg e ikkje fornøyd! Ein lege skal vise omsorg og man skal føle seg vell når man forteller legen koffor man e der!

Eg likar dårlig å bli svart i negativ tone!

Venta 50 min.! Følte ubehag når eg gjekk frå timen, for måten ho svarte meg på ! Sa bl.a. Det veit ikkje eg, ved enkelt spørsmål som ho som lege burde kunne eller ev. sjekke! En lege skal vise empati og omsorg trudde eg!
verkar sliten!