Martin Løwe Skas

Autorisasjon (2006)

Martin Løwe Skas er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Martin Løwe Skas

Arrogant

Arrogant og nedlatende lege som ga meg 1,5 minutt av sin tid. Kommuniserte dårlig og sendte meg rett til blodprøvetaking. Svarene kom ikke før 2 uker senere, dog det kanskje ikke hans feil, men var med på å gjøre fastlegebesøket svært negativt for min del.

Utrolig dyktig lege

Martin Skas er en helt suveren lege. Lett å prate med, effektiv og tar seg god tid til å lytte.
Han er en lege som man lett får god tillit til, og som man føler at er genuint opptatt av sine pasienters helse. Tidligere lege var totalt motsatt. Kan anbefale Skas på det varmeste til alle som ønsker en erfaren, dyktig og effektiv lege med humor og kunnskap.

Har ikke tid

Mitt første møte med min nye fastlege etter 1,5 år som listefyll. Han har dessverre ikke tid til pasienter. Jeg måte vente en måned på å få time. Greit nok, var ikke noe som hastet. Men, da jeg endelig møter opp på legekontoret: etter å ha sittet på venterommet i 45 min, ga jeg beskjed i resepsjonen om at jeg ikke hadde anledning til å vente lenger. Helsesekretæren ringte Skas, som skulle komme ut med det samme. Så ventet jeg i ti min til. Ja ja, bytte fastlege, eller vente en måned til på ny time? Enkelt valg.

Byttet til Løwe Skas

For min datter på da 12 år , sympatisk og behagelig lege ,flink og tar seg god tid og får fort tillit til han

Veldig god lege!

Jeg har hatt Martin som fastlege i 8 år nå og vært superfornøyd. Byttet fastlege i dag, grunnet flytting og syntes det er veldig leit at jeg ikke skal fortsette hos han. Omtenksom og imøtekommende, men også profesjonell. Stiller gode spørsmål og virker faglig oppdatert. Tar seg god tid til pasientene sine.