Martin Løwe Skas

Autorisasjon (2006)

Martin Løwe Skas er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Martin Løwe Skas

Dyktig, men ikke tilgjengelig

Martin er en dyktig lege, men umulig å få time hos. Det ender som regel opp med time hos en av de mindre flinke legene ved samme klinikk, og hva hjelper det da å ha en god fastlege? Med to barn som blir mye syke, har det lykkes å få time med Martin en gang på to år!?

Generelt kan det nevnes at prøver tar lang tid å få svar på - erfaring er 8-10 dager ved flere tilfeller. Det er lenge å vente (for lenge?) når resultatet er at barnet må få medisin.

Fantastisk lege!

Trygg og flink lege, tar deg alvorlig og jobber effektivt. Føler man er i gode hender hos han, da han er en god lytter og stiller gode og relevante spørsmål. Han sender henvisninger dit det skal, uten noe rot på veien. Veldig, veldig fornøyd som pasient hos han.
Enkelt å komme i kontakt med legesenteret, kort ventetid og hyggelige helsesekretærer på Nesbru Legesenter.

koselig og dyktig

proff, dyktig og koslig, følte meg veldig i varetatt da han var vikar i Sandefjord for fastlegen min

Bryr seg

Skas er den beste legen jeg har hatt, både for meg og mine barn. Han virkelig viser sin interesse og empati for sine pasienter, tar seg tid til å lytte uten å sende oss ut etter 5 min. som så mange andre leger gjør. Han utstråler en trygghet som for meg er viktig.
Og så har han humor! :-)

Flink og hyggelig

Skas tar seg tid, lytter og er fullt og helt tilstede under konsultasjoner. Samtidig gir han god og adekvat hjelp. Kan virkelig anbefales.