Bjørg Aadahl

Autorisasjon (1982)

0 av 1960

Gløshaugen legesenter AS Telefonnummer400 01 223400 01 2 ...
Richard Birkelands veg 5 7034 Trondheim
Bjørg Aadahl er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Bjørg Aadahl

Dyktig og hyggelig!

Bjørg er en meget dyktig og hyggelig lege som har fulgt meg gjennom svangerskap og fulgt opp helserelaterte spørsmål ellers. Jeg er strålende fornøyd med arbeidet hun gjør!!

Tar seg ikke tid og er ikke forberedt

Jeg har vært hos Bjørg flere ganger det siste året av ulike årsaker. Jeg opplever at hun er vanskelig å få tak i, og jeg blir alltid sittende å vente på venterommet minst en halv time før jeg får komme inn til henne. Da opplever jeg henne som svært kjapp og rushende, og hun tar seg ikke tid til å høre på hva jeg har å si. Etter 5 minutter inne hos henne, kan hun be meg gå, uten at jeg føler jeg har fått sagt/forklart henne situasjonen min. Jeg opplever også at hun ikke er forbedret til timene våre; eks: Jeg var syk over en lengere periode, og var da inne hos henne flere ganger for sjekker. Hver gang husket hun ikke igjen hva vi snakket om sist, hvorfor jeg var der, og hadde ikke innhentet svar på mine prøver. Følte meg ikke ivaretatt hos henne i det hele tatt. Følte heller ikke at hun tok sykdommen min på alvor. Hun gir heller ut sykemelding/medisin uten å sjekke ordentlig opp hva jeg feiler. Vil ikke annbefale henne som lege.

Synes også resepsjonistene på Gløs Legesenter er lite servicevennlige og hjelpsomme.

Super lege

Jeg har gått til Bjørg siden studietiden. Hun har fulgt meg gjennom tre svangerskap og diverse andre ting og er nå lege til mine barn. Føler hun lytter, tar meg på alvor og er interesse i å hjelpe. For meg er hun en flott lege og jeg vil så absolutt anbefale Bjørg.

Utoldmodig og snurt lege

Hei! Har nå byttet fastlege, men det skjer ikke før en måned, noe som er synd.
Legen har ingen ønske om å høre på hva jeg som pasient hadde å si. Jeg fikk aldri snakket ferdig en setning før legen hadde bestemt seg hva som ble sagt. Hadde med meg en venn for støtte og fordi jeg var såpass dårlig at jeg trengte hjelp, hun ble sett ned på og det virket som om legen så på det som en fornærmelse da vennen min hjalp meg med spørsmålene om smerten jeg har.

Hadde ikke anbefalt henne om du blir mer syk enn influensa og forkjølelse

Meget god lege

Lytter og bruker tid på deg. Effektiv og har god kunnskap. Får god hjelp. Gode forklaringer på sykdommen og råd.