Berit Bartnes

Allmennlegespesialist, fastlege og fysikalsk medisiner

• Allmennmedisin
  • Fysikalsk medisin og rehabilitering

Autorisasjon (1990)

Nardosletta legesenter Telefonnummer73 82 10 4073 82 10 ...
Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim
Berit Bartnes er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Berit Bartnes

Beste legen jeg har hatt!!

Jeg hadde Berit som fastlege de 5 årene jeg studerte i Trondheim (og det er vel ca 4-5 år siden nå). Hun er den beste legen jeg har hatt! Tok seg tid til deg, veldig lyttende og dyktig faglig!

Liker henne

Hun tar seg tid til meg og spør meg gjerne om min sykdom selv om jeg er der med barna. Hun har ringt hjem til meg ved to anledninger. Positivt. Hun husker meg fra gang til gang.

Fantastisk lege!

Hun ser hele mennesket, med varme i blikket og stor empati. Flink, tillitskapende, god lytter. Henviser hurtig videre til spesialist hvis hun ser det trengs. Hun tar seg god tid, lar meg få inntrykk av at jeg er den eneste og mest interessante pasienten hun har. Hatten av for et hjertevarmt menneske og superflink lege!

Fantastisk lege og menneske

Berit er en fantastisk god lege som lytter og ser på hele livssituasjonen din, og ikke bare sykdommen. Stiller gjerne opp på møter med nav o.l.
Hun bryr seg virkelig, ikke bare påtatt. Fått enorm støtte og oppfølging gjennom flere år. Anbefales på det sterkeste.

Eneste minuset er til tider lang ventetid.

Hyggelig lege

Berit Bartnes er hyggelig nok, men har dårlig tid. Har man for mange spørsmål, blir hun stressa, og ber om at man bestiller ny time. Dårlig til å følge opp.