Jakob Petter Bjertnæs

Autorisasjon (2002)

Gløshaugen legesenter AS Telefonnummer400 01 223400 01 2 ...
Richard Birkelands veg 5 7034 Trondheim
Jakob Petter Bjertnæs er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jakob Petter Bjertnæs

Aldri mer.

JPB har dobbelt så mange pasienter som andre leger, og jeg merker godt at han har bare halvparten av tiden til hver. Føler ikke at jeg blir tatt på alvor, og heller ikke at det er tid til å gjøre undersøkelser som kunne vært nødvendig. Kommer jeg med noe som tar 1 min ekstra (f.eks skrive ut en veldig enkel resept), må jeg bestille ny time til det jeg egentlig kom for å gjøre. På toppen av det hele er denne legen alltid etter skjema, gjerne med en halv til en time.

Aldri igjen

Denne legen tok meg ikke alvorlig, og gav inntrykk av at jeg tok opp hans tid og var til bry.

Blir tatt på alvor

En fastlege som så hvor mye jeg slet med allergi, tok alle de blodprøvene som var mulig å ta for å sjekke hva jeg var allergisk mot samt sendte meg videre til en spesialist. TAKK for fantastisk hjelp! Synd at jeg nå er ferdig som student i Trondheim.

Misfornøyd

Må si det er det verste inntrykket jeg har hatt av en lege. Han er i hastverk hele tiden, og noen ganger han ville gi medecine uten sjekk opp. Jeg ikke føler seg fri til å snakke med ham, og jeg må snakke så fort og være i hastverk og vil få stresset når jeg er på rommet hans. Jeg anbefaler ikke JPB Som fastlege.

Saklig og effektiv

Har vært der to ganger og opplever han som saklig og effektiv, på en god måte. Litt pjatting, og så rett på sak. Han har vært interessert i hva jeg forteller. Alle plager har vært konkrete og somatiske.