Anders Folven

Autorisasjon (2003)

Anders Folven er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Folven

Elendig lege

Så mer på pcn enn på meg som pasient. Dårlig humør ofte, som går utover pasientene. Ser ikke pasienten i den situasjonen man er i. Blir nesten grinete på pasienten hvis man en sjelden gang trenger sykemelding. Glad jeg byttet til en mere forståelsesfull lege.

tilitsfull og dyktig!

Etter å ha slitt med kronisk sykdom og andre problemer i mange år, ble jeg møtt med respekt og forståelse av Folven. Han har alltid god tid når jeg er der og er åpen for mine innspill og tanker. Blir tatt på alvor. Går alltid derifra i bedre humør enn da jeg kom. Anbefales på d sterkeste.

Styr unna

Mitt inntrykk er at Folven ikke er spesielt interessert. Han følger ikke opp, er til tider veldig glemsk og er mer opptatt av å skrive på PC enn å høre hva jeg har å si. Føles som om jeg er til bry hver gang jeg er der.

Styr unna!

Min tidligere fastlege. Min opplevelse av Anders Folven var at han fremstod som arrogant og overlegen. Seg selv i fokus og ikke pasienten.

En kjempefin lege!

Jeg har hatt Anders Folven som fastlege siden november 2012, og kun brukt han i sammenheng med svangerskapet mitt, som for øvrig er mitt tredje.
Samt at barna mine har han, men kun hatt sporadisk behov.
Jeg syns han er både flink, medfølende, tilstede og får meg til å føle meg vel.
Jeg går ikke til jordmor fordi jeg får alle mine behov dekket hos fastlegen.
I tillegg har han ett flott brukerperspektiv der han lytter til meg og jeg føler meg hørt og sett.
Han har også imøtekommet noen ganske spesielle behov hos meg i forhold til min vanskelig livssituasjon privat, der han som lege har vist seg å være både forståelsesfull og tatt på seg merarbeid i forhold til dette.
Jeg kan anbefale han på det sterkeste til alle!