Anders Folven

Autorisasjon (2003)

Anders Folven er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Folven

topp doc

Venlig dokter som lever og ånder for at du skal bli hørt og få riktig behanding.
A¨ltid blid og smilende.

Fantastisk flott lege.

Han lovte meg første gangen jeg var hos han at han skulle finne ut hva som feilte meg, og det klarte han.

Tålmodig og tillitvekkende, står også på for sine pasienter i henhold til offentlige kontorer.

Jeg kunne ikke tnekt meg til å bytte fastlege.

Flott person og god lege

Det er ikke noe hemmelighet at det finnes mange merkelige leger i Trondheim, og da jeg flyttet hit virket det som jeg fant den ene "skumlere" enn den andre. Jeg hadde en lege som gav meg resepter på alt mulig uten noen spesiell grunn, en som praktiserte på en slik måte at jeg følte at jeg var med i en skrekkfilm (les Frankenstein) og min absolutte favoritt var han som skulle gjennomføre en undersøkelse som tilsa at jeg måtte kle av med på overkroppen, og jeg fikk ros for min byste.

Når jeg endelig fant Anders Folven i denne jungelen av merkelige leger, ble jeg lykkelig. Han er svært proff, han tar meg på alvor og bortsett fra barnelegen jeg hadde på 80 tallet så er Anders den beste legen jeg har hatt. Jeg får time, han er tilstede, og det virker som han bryr seg oppriktig. Han er den første legen jeg har opplevd som har ringt bare for å høre hvordan det går med meg. Han lever sin profesjonsidentitet til de fulle og selv om jeg nå har flyttet x-antall mil fra Heimdal, så kjører jeg heller de 40 minuttene det tar, eller de timene på buss, for å komme til han. Så langt det lar seg gjøre, så skal jeg ha ham.

En meget dyktig lege

Her føler jeg meg trygg! Og man blir alltid tatt på alvor.

Flink lege! Litt treg noen ganger, men han tar seg tid til pasientene!