Geir Stene

Autorisasjon (1995)

1 person

Geir Stene er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Geir Stene

Total mangel på respekt for pasienten.

Var med min datter til Dr. Stene. Han skulle blant annet skrive ev henvisning til spesialist og sende dokumentasjon til NAV. Uansett hva vi prøvde å si avbrøt han med at dette gidder jeg ikke å høre på. Min datter fikk beskjed om å skaffe seg en jobb der ingen så henne da hun så lite sprudlende ut etter å blitt trakassert på det groveste. Kunne kanskje jobbet på Rema eller Kiwi!! Hun har et produkt som er på utprøving via hjelpemiddelsentralen, da jeg nevnte dette avbrøt han igjen med å si at dette gidder jeg ikke høre på. Min datter følte seg så trakassert at Hun gikk. Jeg spurte om han kunne ordne det vi kom for og som NAV hadde ringt om. Sa bare at dette gidder jeg ikke, reiste seg og ropte inn neste pasient mens jeg satt på kontoret.
Dette var hennes andre besøk hos denne legen, fikk og beskjed om å ikke komme tilbake. Det er trist at en lege oppfører seg slik, Denne legen skaper verken nødvendig tillit eller trygghet!

Tar seg ikke tid

Var hos Dr. Stene ved en anledning hvor min fastlege (dr. Heie) ikke hadde tid.
Hastet seg igjennom timen, tok seg ikke tid til å høre på meg. Har sprøyteskrekk og tok ikke hensyn til det. Lurte også på noe ang noe annet enn hva timen var satt opp til, og det virket som det var et ork og høre på meg. Følte meg lite trygg og ikke velkommen og virket ikke som om han ville ha meg der. Begynte å rydde før jeg hadde fått snakket ferdig og tok meg hverken i hånda når jeg kom eller skulle gå, ikke bra!
Veldig dumt, for jeg VET han er kunnskapsrik og dyktig.

Virkelig en flink lege!

Tar seg alltid god tid og sørger for at pasienten til en hver tid føler at han/hun blir tatt på alvor. Følger opp tidligere besøk ved hver ny konsultasjon og gir raskt tilbakemelding på prøver etc. Greit med timebestilling/ endring av time både på sms og Internett.

Dyktig og behagelig lege

Er veldig fornøyd med Geir Stene. Får time raskt og opplever profesjonell og menneskelig behandling - en kjernekar!

Tar seg tid til å lytte og "småprate"

Flink faglig, er jordnær. God til å lytte. Blid og gir trygghet hos pasienten. "Gir" av seg selv. Det kan være litt ventetid på telefonen. Det kan også være litt lang tid før en får time. Men som regel får man time hos en av de andre legene ved kontoret, hvis ikke Stene er ledig.