Magnus Kristinn Halldorsson

Autorisasjon (1994)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Idungården Legesenter DA Telefonnummer73 83 36 1073 83 36 ...
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Magnus Kristinn Halldorsson er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Magnus Kristinn Halldorsson

Ubehagelig

Hadde en mindre hyggelig opplevelse her. Han er veldig hard og rett på sak. Lytter ikke og snakker over deg. Til slutt er ingenting et problem og det avsluttes med et smil, men saken er ikke løst. Skulle ønske han stoppet opp og lyttet, var litt mer forsiktig med å trekke konklusjoner.

Trygg og omsorgsfull

Jeg har hatt Magnus som fastlege i over 20 år, han er også fastlege til mine barn. Opplever at han alltid tar seg god tid og er oppmerksom. Kunnskapsrik og god lege. Jeg har stor tillit til han som fagperson og han er en lege som evner å møte mennesker der de er.

Fantastisk lege

En fantastisk lege som interesseres seg for sin pasient. En som lytter og forstår, som tar en på alvor. Hatt han i 16 år. Anbefales på det sterkeste

Tafatt

Etter å ha møtt veggen på jobb har jeg hatt behov for hjelp av legen. Opplever at legen jatter med, generaliserer og ikke har evne til å se problemet.
Han misforstår ofte, knoter med svar via pasientsky, og har mistet min tillit nå. Byttet fastlege i dag.

Hvis du er frisk og ikke trenger hjelp, så er dette fastlegen for deg.

Forståelsesfull lege som ønsker å hjelpe.

Jeg er en familiefar på 41 år og har hatt Magnus som fastlege i mer enn 20 år.

Han har alltid tatt seg tid til å sette seg inn i utfordringer som jeg har hatt og har et inderlig ønske å hjelpe.

Jeg har hatt en del sammensatte problemer de siste årene. Noe som har gjort at jeg har falt ut av arbeidslivet for en tid.
Han oppmuntrer meg og virker til å forstå situasjonen og følger opp ting på en fin måte ved å ringe meg.

Når man har flere utfordringer kan man fort bli redd for å oppfattes som masete og sånn. Men han beroliger meg og sier at slik er det noen ganger.

Takk!💛