Magnus Kristinn Halldorsson

Autorisasjon (1994)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Idungården Legesenter DA Telefonnummer73 83 36 1073 83 36 ...
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Magnus Kristinn Halldorsson er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Magnus Kristinn Halldorsson

Løsningsorientert og kjempegod lege

Har hatt magnus i 4 år som fastlege nå helt siden jeg flyttet til Trondheim. Så langt den beste legen jeg har hatt.

Har fått inntrykk at så lenge du er tydelig på det du vill ha hjelp til og forklarer problemet ditt og ikke rører rundt grøten så er Magnus mer enn villig til å hjelpe. han er rask og effektiv når det kommer til problemet.

Opplever Magnus som en veldig empatisk og snill lege som virkelig bryr seg om pasientene sine.

Han hjalp meg tidligere iht oppstart av medisiner som jeg ikke har brukt siden barndommen og tok seg god tid for å sikre seg at det gikk bra med meg psykisk og kartlegge et trygt løp fremover.

Har operert et par ganger og da har han alltid ringt meg i etterkant for å høre hvordan det går og om det er noe jeg evt trenger eller har på hjertet.

Tar seg tid, kjempehyggelig og kunnskapsrik

Veldig dyktig og kompetent legen! fornøyd absolutt med alt. Han hjelpet meg med alt forsjellige ting, løsning orientert. Han ser hele menneske, ikke bare sykdommen, veldig snill hyggelig lege. Viser omtanke, han var fastlege min for nesten 5 år, også til moren min. jeg flytte til Oslo og desverre jeg trenger å bytte fastlegge min nå.

Hvis noe kritisk skjede han ringte meg direkte på mobil telefon min for å gi beskjed and anbefalling av hva skal jeg gjøre. Han bryr seg og tok sin tid til å høre meg, hver gang.

Anbefales på det sterkeste! :)

Meget god og dyktig fastlege

Kunnskapsrik, forståelsesfull, tilgjengelig, faglig dyktig, lett å snakke med og mye mer!

Lite sympati

Jeg har slitt med psykiske og fysiske problemer, og har da kommet til han med dette. Ble som regel alltid møtt med skepsis og mer eller mindre hastet igjennom legetimen, som forøvrig alltid var forsinket.

Vanskelig å kommunisere da enhver påstand fra meg ble møtt med spørsmål og bagatellisering.

Byttet lege nå nettopp.

Lite positivt å si

Jeg har gått til Halldorsson i litt over 4 år i Trondheim. Dette har dessverre ikke vært noen god opplevelse for meg. Han viste liten empati da jeg ba om å få utskrevet anti-depressiva og det kunne virke som at han syntes jeg overdrev med problemene mine.

Han har konsekvent vært minimum 30 minutter for sen til avtalene våre og jeg valgte en gang å konfrontere han med dette. Da hisset han seg opp og sa at det skyldtes personer på telefonen med psykiske problemer, noe jeg skulle hatt forståelse for siden jeg også brukte lang tid første gangen jeg fortalte om mine psykiske lidelser. Jeg opplevde at han brukte min historie som et forhandlingskort, for å forsvare seg selv. Dette opplevdes som krenkende.

Jeg slet blant annet med kløe i skrittet en periode og forespurte hva jeg kunne gjøre med dette. Da mente han at jeg ikke burde gjøre noe med det, og heller ikke vaske skrittet, for han mente at det beste var at dette skulle rense seg selv.

Ved en annen anledning var jeg innom for å teste meg for kjønnssykdommer, da ville han ikke teste meg for HIV og AIDS, for det pleide han bare å teste på homofile som hadde hatt ubeskyttet sex. Dette var en noe sjokkerende melding å få.

For ikke lenge siden var jeg innom for å ta noen blodprøver. Det tok lang tid uten at jeg hørte noe mer, så jeg valgte å kontakte legesenteret for å høre. Da fikk jeg tilsendt en lang liste med en haug med tall jeg ikke forsto noe av og jeg fikk ingen forklaring på hva disse betydde.

Rent generelt har jeg opplevd å ikke bli tatt på alvor og at jeg har måttet anstrenge meg for å overbevise han om at jeg burde få ta ulike tester. Noe som har vært slitsomt og føltes respektløst, særlig når det handlet om de psykiske plagene mine.