Knut Berven

Autorisasjon (1983)

Knut Berven er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Knut Berven

Takk for meg

Var min fastlege fra 1992 til i dag.
Helt frem til de siste årene var han oppdatert og lyttet til pasienten.
Var effektiv og henviste videre ved behov. Vurderte henvisningsresultater og satte i gang oppføling og tiltak.
Gradvis dårligere oppfølging med å ikke følge opp undersøkelsesresultat videre og større og større følelse av at han ikke hørte NOE på hva jeg fortalte eller hva jeg oppsøkte lege for.
Ikke den legen som jeg kjent gjennom så mange år og det syns jeg er trist.
Lang ventetid før time kan aksepteres ved godt tilbud.
Et minus er også at kontakt, resept og timer ikke tilbys via web.
5 stjerner for 3 år siden - nå dessverre lav score.
Takk for meg!

Fantastisk lege (og sykepleier)!

Informativ, hyggelig og medmenneskelig lege. Etter 30 år med legeskrekk er den borte etter få timer. God oppfølging.

Merkelig mottagelse

Buker mest Aleris, men tenkte det var greit med en fastlege. Tidligere fastlege har jeg ikke brukt på 3 år. Mottagelsen viste tydelig at han ikke hadde fått med seg at jeg var der for første gang. Vanlig folkeskikk er jo å hilse høflig på pasienten med et håndtrykk.Har mange diagnoser, så derfor hadde jeg laget jeg en oversikt over alle disse, samt medisiner jeg bruker.
Det eneste han maste om var journaler fra tidligere fastlege. Jeg nektet aldri å ordne dette, men det forsto han ikke. Viste null interesse for meg. Følte meg mistenkeliggjort. Måtte forklare at jeg var ikke hos han for å få resepter, kun for en samtale, Han anbefalte til slutt at jeg burde fortsette på Aleris. Jeg er 69 år og har aldri forsøkt å lure noen. Ingen bra opplevelse, ei heller noen fastlege for meg.

En lege som stiller opp

Har brukt Knut siden han holdt til i Strømmen, og har i alle år vært fornøyd. Litt forsinkelser er det, men for meg viser det at han bruker tid på pasientene sine når de har behov for det. Har alltid fått time hos han, og han er flink til å henvise videre. Han har alltid tatt meg og mine problemer på alvor. Og når man ringer dit får man allid gode, raske svar fra Marita - og hun er også utrolig dyktig til prøvetagninger og å sette sprøyter/vaksiner.

Berven skuffet gang på gang

Har benyttet Knut i mange år og syntes han var en topp lege. Siste årene endret han karakter, var beskyldende, ukontrollert sint og ikke trodd på mine helseproblemer. Først såret meg, men tenkte etterpå at alle kan ha en dårlig dag. Men når ting gjenntok seg ble umulig å fortsette som pasient. Selv om det ble ille, syntes jeg det var leit å måtte avslutte.