Rigmor Myran

Allmennlegespesialist, fastlege og nevrokirurg

• Allmennmedisin
  • Nevrokirurgi

Autorisasjon (1995)

Leangen Legesenter Telefonnummer73 51 77 1373 51 77 ...
Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim
Rigmor Myran er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Rigmor Myran

Kjempedyktig lege

Har bare positive ting å si om legen Rigmor Myran. Hun er kjempedyktig, har alltid tid til å møte deg på kort varsel, og man føler at man blir tatt på alvor med plagene sine. Hvis det er noe hun er usikker på så er hun åpen om det, og enten undersøker hun det nærmere eller så henviser hun deg videre.
Hver gang jeg har vært der har hun vært kjempeblid og veldig behjelpelig.

Grundig

Tar seg tid til å lytte. Hun viser god evne til å kommunisere, lytte. Er rett på sak, på en vennlig og grei måte. Spør gjerne om ting utenfor boksen, viser evne til egen refleksjon. Er effektiv og arbeidsom.

Kjempelege!

Hun er grundig, høflig og direkte. Svært kunnskapsrik, anbefales på det sterkeste. Hun er rett på sak, og forståelsesfull.

Uvennlig

Myran er en flink lege, som ser ut til å ha gode svar på ting man lurer på. Dessverre blekner dette, da hun virker uvennlig, og ikke tar seg tid til pasientene sine. Det er utrolig lang kø på venterommet. Det virker ikke som om hun har kontroll på papirene sine, da jeg måtte besøke henne to ganger for å få svar på samme problem, da hun hadde glemt å henvise meg første gangen. Usympatisk, uvennlig, stresset, og ikke interessert.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt dr. Myran som fastlege snart ett år (hun er også fastlege til barna mine). Jeg er veldig fornøyd. Hun tar seg god tid, undersøker nøye og henviser videre om det er nødvendig.
Hun spør også alltid om det er noe mer jeg har på hjertet når jeg er der.
I tillegg er det enkelt å få time raskt (gjerne samme dag) om man har behov for det.