Rigmor Myran

Allmennlegespesialist, fastlege og nevrokirurg

• Allmennmedisin
  • Nevrokirurgi

Autorisasjon (1995)

Leangen Legesenter Telefonnummer73 51 77 1373 51 77 ...
Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim
Rigmor Myran er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Rigmor Myran

Utålmodig lege

Første gangen jeg var hos henne, ble jeg ikke godt tatt imot. Da jeg kom med problemet mitt, kastet hun en papirbunke på skrivebordet og sa "dette er det du har!". Da jeg kom med spørsmål lo hun av meg og ba meg heller lese papirene før jeg ble veiledet ut av kontoret og måtte betale for 10 minutter hos lege, hvor jeg fikk informasjon jeg allerede hadde lest om på nettet.
Ingen hjelp, og null empati!

Ikke imponert

Jeg har ikke hatt henne fastlege så lenge, men gått til henne lenge nok til at jeg føler jeg kan vurdere henne helhetlig som lege. Jeg har fått inntrykk av at hun er en kunnskapsrik og erfaren allmennlege.

Men jeg opplevde dessverre henne ikke som en spesielt sympatisk person. Jeg har også fått inntrykk av at hun alltid har det veldig travelt. Hver gang jeg har vært hos henne har jeg følt at hun har dårlig tid og at jeg må forte meg å forklare hva som er problemet. Hun virker heller ikke til å ha helt kontroll på papirarbeidet sitt. Hun lovde meg to ganger å sende henvisninger om videre undersøkelser hos eksterne, men glemte dette begge ganger. Jeg er med andre ord ikke spesielt imponert.

Kjempe fornøyd!

Har hatt henne som fastlege i ca et år. Hun hører alltid på det jeg har å si, føler hun tar tak i problemet og jeg synes hun er veldig hyggelig.

Den beste legen heg har hatt

Mitt førsteinntrykk av Rigmor var helt toppers, og i etterkant har det vist seg å stemme meget godt. Hun er en omtenksom, empatisk og utolig kunnskapsrik lege, og jeg føler meg veldig trygg hos henne. Hun er også veldig enkel å snakke med. Hun kan anbefales på det sterkeste!

Impatient, greedy. Very disappointed :(

1. I visited her 2-3 times. She couldn't recognize my problem and still charged heavily being my own GP without any examination.
2. She is very impatient. She took max 10-15 min to talk to me. she would have taken some time to understand what it could be and would have given good advice.
3. She had to refer me to another specialist. She told she will write them and I will get appointment to my address. It never happened and I need to ask her again and again for this.
4. Overall very disappointed by having her as my GP.