Njål Flem Mæland

Autorisasjon (1996)

Hallset Legesenter AS Telefonnummer72 55 71 6072 55 71 ...
Selsbakkvegen 36b 7027 Trondheim
Njål Flem Mæland er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Njål Flem Mæland

Topp lege

Jobber selv innen helsesektoren og har møtt mange leger. Min fastlege er en lege som lytter, følger opp og tar meg på alvor. Er han usikker så henviser han videre. Føler meg trygg på hans vurderinger.

Et medmenneske

Njål er en fremragende representant for helse-Norge; han er lyttende, innsiktsfull, trivelig, varm og har lassevis med humor. Han ser meg som et individ og legger opp praten deretter. Det er godt å treffe en lege som snakker direkte til meg og som skjønner at latteren kurerer bedre enn de fleste remedier. Jeg får alltid hjelp, og alltid kjapp hjelp. Et varmt håndtrykk signerer en god dialog. Njål er et funn som lege.

Super type!

Har hatt Njål som fastlege i 8 år nå og håper virkelig ikke han slutter på Hallset med det første - en topp kar som tar seg tid til pasientene, er alltid interessert og vennlig, dyktig og rolig og stort sett temmelig presis. Og alltid blid og humørfylt. :o)

Dyktig lege

Flink lege som tar deg seriøst. Har du spørsmål som ikke krever personlig oppmøte, kan spørsmål rettes over telefon. Kjempe bra service!

Dyktig

Dyktig og hyggelig lege som tar deg på alvor. Synd med litt ventetid, men det er det jo hos de fleste gode leger.