Njål Flem Mæland

Autorisasjon (1996)

Hallset Legesenter AS Telefonnummer72 55 71 6072 55 71 ...
Selsbakkvegen 36b 7027 Trondheim
Njål Flem Mæland er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Njål Flem Mæland

Den beste legen jeg har hatt

Gjennom 4 år har jeg hatt Njål som fastlege. Jeg har vært hos han både for "småplager" og for psykiske problemer, og jeg har alltid blitt møtt med forståelse, medmenneskelig kontakt, interesse og kunnskap. Der mine tidligere leger kom til kort, har Njål gitt hjelp som funket. Jeg har fått time på dagen eller etter få dager, maks en uke frem i tid om det er noe som kan la seg vente på. Anbefales!

Virker å være veldig positivt

Han setter seg grundig inn i journalen og pasientens situasjon, både helsemessig og evt familiære problemer eller gleder. Følger opp med både prøver og evt annen behandling. Foreslår, lytter og diskuterer ulike behandlingsmåter. Gir tillit og trygghet. Er "på gulvet" sammen med pasientene og ikke høyt hevet og langt unna. Hyggelig og tillitvekkende!

Fantastisk!

Han tar seg god tid, lytter, tar dine bekymringer seriøst, og henviser hvis han eller du tror det trengs. Har aldri hatt en lege jeg har vært mer fornøyd med!

Real lege!

Jeg blir tatt på alvor, han lytter og gjør sitt ytterste for meg. Han henviser meg dit han mener jeg trenger.

Er svært fornøyd, også med at han ikke er registrert som reservert mot å henvise til abort, selv om det ikke er noe jeg personlig vil behøve.

Anbefales ikke

Byttet til denne legen pga flytting, men angrer bittert.
Jobber mot istedet for med pasienten. Tar ikke problemene mine seriøst, og begynner å prate om sine egne istedet for å lytte. Ofte mye forsinkelser, også selv om man har time kl 08.