Julie Nesheim

Autorisasjon (2004)

Ila Legesenter DA Telefonnummer73 51 11 2473 51 11 ...
Ilevollen 50 7018 Trondheim
Julie Nesheim er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Julie Nesheim

Effektiv, lyttende og empatisk

Den eneste bra fastlegen jeg har møtt på i hele mitt liv, og jeg har hatt mange.

Hun tok meg på alvor, fikset henvisning, spurte relevante spørsmål og virket løsningsorientert og åpen for mine innspill.

I motsetning til mange andre virker det aldri som hun har dårlig tid eller prøver å avskrive problemene man legger fram. Klarer å både være empatisk og gi tiden man trenger, og være veldig effektiv mtp henvisninger, prøver, undersøkelser osv. Anbefales virkelig!!

Kunnskapsrik, profesjonell og svært imøtekommende

Jeg er godt voksen med mange ulike utfordringer helsemessig. Derfor har jeg også møtt mange ulike leger. Julie skiller seg ut i en egen klasse. Hun er akkurat slik jeg mener en fastlege bør være. Lyttende, empatisk, undersøkende. Og hun har alltid gode tilbakemeldinger og spørsmål uansett om utfordringen er av ren medisinsk eller av mer psykisk karakter. Jeg er imponert over hva hun klarer og hvor tydelig hun er på hva hun må sende videre. Jeg føler meg svært heldig som har en slik fastlege.

Byens beste fastlege

Jeg er så heldig å ha byens beste fastlege. Julie er kjempedyktig, empatisk og et hjertegodt menneske. Jeg kan ikke få fullrost henne nok. Hun er snar til å sende meg videre når hun er i tvil. Føler meg trygg og godt ivaretatt. Veldig flink til å følge opp og forklare ting hvis man lurer på noe. Hun tar utrolig godt vare på sine pasienter. Heldige meg ❤️

Empatisk og dyktig

Fantastisk fastlege som jeg har hatt i flere år. Nesheim tar seg god tid og bruker lite tid på datamaskinen når du her inne hos henne. Empatisk og tar pasienten på alvor. Eventuelle henvisninger går greit, og hun er ryddig og nøye. En drøm av en lege! Legesekretærene er også svært hyggelige, dyktige og effektive. Eneste minus med dette senteret er et noe sliten venterom med dårlig ventilasjon. Men de har i tillegg et enormt utvalg med magasiner om ventetiden blir noe lengre enn forventet.

Meget dyktig

Julie Nesheim oppleves som meget dyktig i sitt fag. Hun er imøtekommende og virker opptatt av pasientens ve og vel.
Det eneste jeg kan trekke ned på, er lang ventetid for timebestillinger.