Marit Rye

Autorisasjon (1999)

Edda Legesenter DA Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ...
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim
Marit Rye er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marit Rye

Super lege

Marit er en effektiv men samtidig grundig lege. Jeg får alltid den tiden jeg trenger. Hun henviser ved behov og følger opp prøvesvar. Ventetid på ordinær time er ca 3 uker, men akutt time til meg eller ungene har vi alltid fått på dagen. Jeg føler meg veldig trygg ved å ha henne som fastlege.

Helt Dronning!

Hun har fulgt opp mitt kompliserte sykdomsbilde aldeles utmerket, meget effektiv og med fin humor.
Bruker sitt nettverk for sine pasienters beste. Underviser studenter og har studentimer, er veldig flink til å ufarliggjøre dette, sånn at det blir en fullverdig konsultasjon uansett.

Fantastisk flink lege

Marit er sinnsykt effektiv, kunnskapsrik og ønsker det beste for pasienten. Hvis hun er usikker på noe, er hun snar til å konferere med spesialister på telefon. Hun finner alltid en løsning, og er flink til å følge opp prøver, telefoner osv. Hvis henvisning til spesialist tar for lang tid, så pusher hun alltid på. Hun skaper tillit med en gang du kommer inn i rommet, og er ikke ovenfra-og-ned. Jeg føler at jeg kjenner henne, og at hun ikke bare er en lege som skriver ut resepter etter mitt ønske. Hun har også meeeget god humor, og alltid et smil på lur!

Hun er rett og slett den beste legen jeg har hatt.

Nå har jeg rett nok kun hatt en fastlege før Marit, men hadde det ikke vært for at vi flyttet fra Trondheim skulle jeg beholdt henne så lenge jeg kunne. I løpet av seks og et halvt år har det i snitt blitt en håndfull besøk i året. Vanligvis inntil et par ukers ventetid på "vanlig" time av "triviell" årsak, men når det har vært mer akutt eller alvorlig behov har jeg fått time raskt.
Jeg har opplevd Marit som faglig dyktig og profesjonell, passe pasientsentrert, effektiv men oppmerksom og interessert, og når det trengtes har hun fikset hastesaker mens jeg fortsatt var på kontoret. Hun har vært en god kommunikasjonspartner og en fin fastlege. Anbefales sterkt!

Effektiv og hyggelig.

Er veldig fornøyd med å ha hatt Marit som lege de siste årene. Hun er noe travel, men er alltid hyggelig, profesjonell og effektiv. Virker faglig dyktig. Det eneste negative er at det alltid er lang ventetid, både på å få time og på venterommet. Jeg har nylig byttet fastlege, men kun for å ha legekontor nærmere der jeg bor, eller hadde jeg gjerne fortsatt hos Marit.