Unni Britt Velle Sørli

Autorisasjon (1989)

Unni Britt Velle Sørli er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Beste legen jeg har hatt.

jeg er veldig fornøyd med Sørli. Hører på det jeg har på hjertet. Spør gjerne om det var noe mer. Hun henviser videre og ringer spesialister hvis hun lurer på noe.

Flink og til å stole på

Jeg er meget fornøyd med min fastlege og servicen på kontoret i Det blå huset, får time raskt og får alltid raskt tilbakemeldinger på prøver hvis det er noe som er galt. Hun spør alltid om jeg har noe mer på hjertet og i mellom spør hun om hun skal ta den eller den prøven da det er lenge siden sist.

Utrolig dårlig tatt i mot hos legen.

Byttet til denne legen da jeg hadde hørt noe positivt. Det holdt med få lege besøk og jeg kommer ikke til å gå tilbake! Dårlig til å lytte og kommunisere. Mer interessert i sine egne påstander etter veldig lite info , enn å lytte til pasienten. Følte meg skikkelig "liten" og hjelpeløs når jeg gikk ut av kontoret.

Overfladisk

Jeg er ikke fornøyd. Som de andre skriver, må man ha ny time hver gang man skal ha ny resept. Det er faktisk lettere å få hjelp og svar på medisinske problemer via internett enn via henne. Syns ikke jeg kommer noen vei, hun har bare standardformuleringer som hun gjentar gang på gang. Hun smiler og er hyggelig, men det blir for overfladisk og til ingen hjelp. Flere ganger har hun glemt å sende av gårde henvisninger og prøver.

Blid og vennlig, men..

En blid og vennlig lege, men snakker til, og ikke med pasienten.