Unni Britt Velle Sørli

Autorisasjon (1989)

Unni Britt Velle Sørli er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Arrogant lege

Veldig arrogant lege som bare står på sitt og ikke hører på pasienten. Har vanligvis Barli som er kjempe flink, men må gå til sørli når Barli ikke er tilgjennelig. Liker henne overhode ikke!

Endret seg

Etter flere år hvor jeg var fornøyd snudde det hele på et tidspunkt. Hun nektet å snakke i tlf/motta brev/samarbeide med spesialist hun selv hadde henvist til. sluttet å snakke med meg, snakket bare til. Etter endel tid med dette byttet jeg fastlege. dessverre. Den jeg så i starten var en god lege - vet ikke hva som skjedde men det gikk over tid før jeg tilslutt valgte å skifte.

ser på deg som en hypokonder

tar deg ikke på alvor... jeg endte opp med en setning....ops jeg legger deg inn med en gang jeg.dette var etter 3 besøk hos henne på en uke....før hun skjønte hvor dårlig jeg var, tross allmenntilstanden fra første besøk...

Dårlig

Var i kollisjon og hadde konstant vondt i ryggen etterpå. Dette bagatelliserte hun bort og nekta meg rekvisisjon til fysioterapi eller kiropraktor fordi hun ikke hadde tro på disse behandlingsformene. Bytta raskt fastlege.

Dyktig

En dyktig lege som bryr seg om pasientene. Flink til å lytte og gir seg ikke før hun finner svar på dine problemer.