Unni Britt Velle Sørli
Kvinne, 64 år
Jeg måtte ta barn min til legevakt, det er ikke mulig å avbryte møte på nett og jeg ringte som førsteperson da køen åpnet seg for å informere Unni. Nå fikk jeg et inkassovarsel uten å få fakturaen sendt først! Fra jeg bestiller tiden og avlyst det var det ikke 24 timer og det var et veldig lite barn, Håpløs, kan ikke vente med å forandre henne!
Burde lyttet til anmeldelsene her. Kommer til å bytte. Virker hyggelig nok men vil ikke ta seg tid // ta pasienten seriøst.
det er ikke mulig å bestille time hvor er knappen å trykke på? ringe ingen er svar å veldig vanskellig å bestille time
Jeg tar meg som oftest ikke tid til å skrive anmeldelser som dette, men nå er jeg så lei at jeg må advare andre. Blir alltid møtt med et smil, men jeg opplever at jeg ikke blir tatt seriøst, i tillegg til at hun har en ovenfra og ned-tilnærming: hun er lege, jeg er dum. Har benyttet meg av e-konsultasjon de siste gangene, fordi jeg ikke får noe ut av å dra dit, men hun avslutter konsultasjonen før vi er ferdig snakket, jeg får regning, og blir nødt til å starte en ny konsultasjon. Hårreisende at hun for fortsette slik med folk som trenger legehjelp. Jeg står på venteliste et annet sted.
Jeg forstår egentlig ikke alt det negative som skrives her, da jeg personlig hadde et fint møte med fastlegen og fikk den hjelpen jeg trengte. Legen var hyggelig og i godt humør, lett å prate med, effektiv og ga meg de reseptene og rådene jeg trengte. Det var et hyggelig møte, en helt normal legetime rett og slett.
Det ble litt venting på venteværelset, men slik er det jo for de aller fleste legekontorer.
Litt vanskelig å komme gjennom via telefon, derfor er det veldig praktisk å kunne sende melding og bestille time via PasientSky-appen ("PatientSky") :)
Vis flere...