Unni Britt Velle Sørli
Kvinne, 63 år
Alt jeg sa ble notert inn på pcen, men jeg fikk ingen veiledning eller tips som kan hjelpe meg videre.
Jeg fikk inntrykk av ikke å bli tatt på alvor og måtte selv presse på for å bli hørt på og i det minste fått tatt en blodprøve for å sjekke opp på ting.
Anbefaler ikke å ha denne fastlegen.
Må bytte fastlege, da det er umulig å kontakte henne. For problemer som en fastlege bør kontaktes, er jeg nødt til å ringe legevakt for å få hjelp. Dette er ikke sånn det burde være. Anbefaler dere å holde dere unna. Har ikke hatt kontakt med henne, så er ikke noe med henne som er galt, fra min opplevelse.
Enkel på prate med.
Har dessverre ikke fått følelsen av å bli tatt på alvor med symptomer.
Synes det er vondt å høre at sine plager er "bagateller" som ikke er farlige. Man går ikke til legen for moroskyld.
Jeg fikk brev med invitasjon til å bestille time, men når jeg kom, legen hadde ikke noe å si til meg. Fikk inntrykk at jeg ble innkalt unødvendig. Ble ikke sjekket på noen måte.
Det finnes ikke navn på legesentret. Vinduene utvendig er dekket av markiser og det er ikke mulig å finne navn på kontoret.
Måtte vente på legen 15 minutter. Dørene var stengt, vindu til resepsjonist også, ingen informasjon. Veldig ubehagelig følelse.
Får inntrykk av at denne legen bare er ute etter penger. Blitt kastet ut etter ti minutter og deretter bedt om å bestille ny time, i tillegg at jeg på e-konsultasjon ikke får mulighet til å svare da hun avslutter konsultasjonen. Slik at jeg må starte ny konsultasjon for å få hjelp. Ikke bare det, hun anbefaler også bare reseptfrie «medisiner» fra apoteket.
Gjør deg selv en tjeneste å aldri gå hit!
Vis flere...