Eyvind Vaag Senneset

Autorisasjon (1982)

Eyvind Vaag Senneset er en av 188 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eyvind Vaag Senneset

Kunnskapsrik, ydmyk og empatisk

Dette er den beste, mest trygge legen jeg har hatt. Han er oppriktig, lytter til det jeg har å si, og undersøker meg på bakgrunn av det han hører. Han henviser gjerne til spesialist dersom det er nødvendig. Stoler hundre prosent på ham. Eneste haken er at han har maks fem år igjen før pensjonistalderen

Anbefales

Hatt han som fastlege i mange år, og opplever alltid å bli tatt seriøst. Rolig,forståelsesfull, humoristisk (når det passer seg), faglig dyktig.

Rolig og sympatisk

Trygg og med fatningen i behold. Ventetidene virker å være under snittet, og han selv er grundig og forklarende.

Dyktig, trygg og empatisk

En lege som utstråler trygghet og empati, og som tar seg tid til å lytte. Har vært et solid anker for meg gjennom langvarig psykisk sykdom, samt vært en viktig støttespiller i møte med arbeidsgivere og NAV. Klarer å finne balansen mellom støtte/empati og det å være tydelig og direkte når jeg har trengt å pushes litt for å utfordre egne begrensninger og mønstre. En kjempedyktig fastlege!

God og erfaren lege

Dette er en lege som lytter til deg som pasient. Han har god erfaring, flink og en person man føler seg trygg på. Jeg kan trygt anbefale han