Eyvind Vaag Senneset

• Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1982)

Eyvind Vaag Senneset er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eyvind Vaag Senneset

Fantastisk lege og flott fyr!

Har hatt han som fastlege lenge og det er trist at jeg nå må bytte fastlege av praktiske årsaker. Han er ærlig og rett fram. Han er oppriktig interessert i at du skal få det bedre og gir deg ikke bare medisiner, men gode råd og tips. Han har flott humør og gode historier på lur som muntrer deg opp om du sliter litt. Han hjelper deg raskt og er "alltid" tilgjengelig og forståelsesfull. Takk for samarbeidet Eyvind!

Tar seg tid til pasienten!

Har hatt Eyvind som fastlege i mange år.
Føler virkelig jeg blir tatt på alvor, han lytter til meg, sender meg på utredninger osv... Han er kjempeflink til å følge opp prøvesvar, får raske tilbakemeldinger, både grytidlig på morgen eller sent på kveld. Føler jeg er i gode hender med han som lege og han tar seg tid til meg som pasient. Han gjør virkelig en super jobb!!

Kunnskapsrik, ydmyk og empatisk

Dette er den beste, mest trygge legen jeg har hatt. Han er oppriktig, lytter til det jeg har å si, og undersøker meg på bakgrunn av det han hører. Han henviser gjerne til spesialist dersom det er nødvendig. Stoler hundre prosent på ham. Eneste haken er at han har maks fem år igjen før pensjonistalderen

Anbefales

Hatt han som fastlege i mange år, og opplever alltid å bli tatt seriøst. Rolig,forståelsesfull, humoristisk (når det passer seg), faglig dyktig.

Rolig og sympatisk

Trygg og med fatningen i behold. Ventetidene virker å være under snittet, og han selv er grundig og forklarende.