Eyvind Vaag Senneset

Autorisasjon (1982)

Eyvind Vaag Senneset er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eyvind Vaag Senneset

Dyktig, trygg og empatisk

En lege som utstråler trygghet og empati, og som tar seg tid til å lytte. Har vært et solid anker for meg gjennom langvarig psykisk sykdom, samt vært en viktig støttespiller i møte med arbeidsgivere og NAV. Klarer å finne balansen mellom støtte/empati og det å være tydelig og direkte når jeg har trengt å pushes litt for å utfordre egne begrensninger og mønstre. En kjempedyktig fastlege!

God og erfaren lege

Dette er en lege som lytter til deg som pasient. Han har god erfaring, flink og en person man føler seg trygg på. Jeg kan trygt anbefale han

Erfaren och trygg

Han inger både tillit och trygghet, och verkar ansvarstagande. Skapar en avslappnad atmosfär och mycket god lyssnare så att det känns problemfritt att kommunicera.

Den beste fastlegen

Dette er en mann som tar deg på alvor, ser helheten og hjelper deg så godt som overhode mulig. Trivelig, en god lytter, empatisk, har humor, og er streng der det trengs. Han bryr seg virkelig, og vil bare ditt beste. Han er flink å skrive henvisninger, og henviser kun til de beste spesialistene. Han tar seg god tid, og jeg har aldri fått følelsen av å bli jaget ut. En veldig dyktig lege som jeg er så heldig å ha som min fastlege. Anbefales så sterkt at jeg finner ikke ord for det!

"Bauta"

Rolig, trygg, kompetent, lyttende og med respekt. Føler han har god tid til å lytte, rolig i sin faglige kompetanse - tar ting på alvor når noe må sjekkes videre med prøver og henvisninger, følger opp - får bestandig blodprøvesvar på sms, ALDRI vært forsinket!, glimt i øyet og lun humor. Håper han fortsetter i laaaang tid framover.