Eyvind Vaag Senneset

Autorisasjon (1982)

Eyvind Vaag Senneset er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eyvind Vaag Senneset

Flott lege

En flott, behagelig, vennlig og forståelsefull lege.Savnet han som fastlege etter jeg flyttet tilbake til Nord-Norge.

Anbefales IKKE som fastlege til barn

En lege helt uten evne til aa lytte til foreldre. Han tar hinsides beslutninger basert paa 20 minutters bekjentskap uten aa hoere paa foreldre som har kjent barna gjennom hele livet. Ja, det er lett og faa time hos han, men det antar jeg er pga at ingen vil ha han som fastlege.

Seriøs lege

Blir alltid tatt seriøst i mot av legen.
Grei og snakke med og bryr seg faktik om hvordan man har det og hvordan man på beste måte kan bli frisk.

Super lege

En lege som tar folk på alvor. Lett å snakke med og kunnskapsrik. Tar også henvendelser på telefon ved behov.
Meget godt fornøyd med Senneset som fastlege.
I skranken kan de derimot jobbe litt med å gi pasient mer oppmerksomhet, kan ofte vente lenge for å få betalt osv.

Sur og utålmodig

Har heldigvis sjeldent behov for å rutinemessig gå til fastlegen, men desverre vært på legevakta 3 ganger, og møtt Eyvind der. Ubehagelige opplevelser fra A til Å. Hadde med sønnen min som måtte sy en gang, og mannen skremte livet av han, var brysk, hardhendt, utålmodig og sur. Ble anbefalt av andre ansatte der til å legge inn klage. 2 ganger vært der i egne formål, og jeg kan med hånden på hjertet si at det er de værste opplevelsene med helsevesenet jeg har vært bort i. Kjeftet på sykepleieren som hjalp oss, kjeftet på meg og overså meg blankt da jeg stilte spørsmål, vil vel egentlig si han behandlet meg som luft.