Eyvind Vaag Senneset

Autorisasjon (1982)

Eyvind Vaag Senneset er en av 181 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eyvind Vaag Senneset

Super lege

En lege som tar folk på alvor. Lett å snakke med og kunnskapsrik. Tar også henvendelser på telefon ved behov.
Meget godt fornøyd med Senneset som fastlege.
I skranken kan de derimot jobbe litt med å gi pasient mer oppmerksomhet, kan ofte vente lenge for å få betalt osv.

Sur og utålmodig

Har heldigvis sjeldent behov for å rutinemessig gå til fastlegen, men desverre vært på legevakta 3 ganger, og møtt Eyvind der. Ubehagelige opplevelser fra A til Å. Hadde med sønnen min som måtte sy en gang, og mannen skremte livet av han, var brysk, hardhendt, utålmodig og sur. Ble anbefalt av andre ansatte der til å legge inn klage. 2 ganger vært der i egne formål, og jeg kan med hånden på hjertet si at det er de værste opplevelsene med helsevesenet jeg har vært bort i. Kjeftet på sykepleieren som hjalp oss, kjeftet på meg og overså meg blankt da jeg stilte spørsmål, vil vel egentlig si han behandlet meg som luft.

Ser ikke helheten

Har humor, skriver gode søknader. Men sitter inne med en del bremser ifh å se helhet.

Erfaren og lyttende

Han er flink og lytte og viser stor empati. Tar også telefonhenvendelser, noe som er greit når man er kronisk syk. Kjenner til ME og skjønner hvordan det går utover livskvaliteten til pasienten. Kan bli litt arrogant dersom han tar feil i en vurdering av et problem du har.
Legesekretærene kan ikke kunebehandling og av og til er det elendig service. Du står foran "luka" og de sitter i telefonen uten å løfte blikket for å hilse eller gi deg signal om de snart er ferdig. Pinlig.

Erfaren. Trygg.

Erfaren lege. Trygg og tillitsvekkende. God å samtale med.