Egil Storrusten

Autorisasjon (1997)

Persaunet Legesenter Telefonnummer73 82 85 5073 82 85 ...
Utsiravegen 1A 7045 Trondheim
Egil Storrusten er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Egil Storrusten

Flink, men vanskelig å få tak i

Profesjonell og flink lege, seriøs og imøtekommende. Rolig og forklarende. Tar deg på alvor og spør om tidligere sykdomshistorikk som kan være av betydning før evt. diagnose settes. Virker dessverre som at han har litt dårlig tid og "rusher" noen ganger gjennom legetimen.

VELDIG vanskelig å få tak i, og lang ventetid for å få time. Håpløst med et legesenter som ikke har online service i 2014, og kan kun nås på telefon i kontortid. Også på venterommet blir man sittende en stund før man får komme inn. Ellers hyggelige folk både i resepsjonen og på laben.

Skuffet

Hadde Egil som lege i 17 år, og må si meg meget skuffet med hans arbeid. Jeg slet veldig med smerter i kroppen, spes skuldrer og rygg i flere år. Fikk verken henvisning til spesialist eller fysio og følte meg ikke trodd i heletatt. Egil opplevdes også som arrogant og Anbefales ikke som fastlege.

Storusten er rett og slett en veldig god Lege!

Jeg har vært hos Dr. Storusten flere ganger no, og synes han har svært god kvalitet i arbeidet sitt. Oppmerksom og seriøs men med humor. Veldig bra!

En god og trykk lege

Jeg gikk til Egil noen år som student i Trondheim, og må si meg godt fornøyd med jobben han gjorde. Han spurte om historiske opplysninger av betydning for helsetilstand, og virket grundig.

Av negative ting synes jeg det var unødvendig tungvint å bestille time eller få tak i dem for spørsmål. De kunne ikke kontaktes per epost; kun telefon i kontortid, og de fantes heller ikke noe online bestillingsskjema som viste ledige timer fram i tid. Det er grunnleggende funksjonalitet man kan forvente seg i dag.

Veldig flink lege og et godt medmenneske

Jeg har hatt Egil Storrusten som fastlege i 10 år, etterhvert også mine barn. Han er forberedt til timen. Han er tillitsfull og tar seg tid til å lytte til det man kommer med, og ikke minst han tar deg seriøst. Han TROR på meg når jeg sier noe. Han er også svært løsningsorientert og handlekraftig. Han ringer tilbake hvis jeg skulle hatt svar på spørsmål via telefonen. En fantastisk flott lege som jeg aldri vil bytte ut. Man går aldri derifra med uforrettet sak. Han ordner opp. Det går raskt å få tatt prøver av sekretærene også. Eneste minuset med legesenteret er at det kan være litt lang ventetid.