Egil Storrusten

Autorisasjon (1997)

Persaunet Legesenter Telefonnummer73 82 85 5073 82 85 ...
Utsiravegen 1A 7045 Trondheim
Egil Storrusten er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Egil Storrusten

Utmerket fastlege

Jeg byttet til Egil Storrusten for tre år siden og har vært veldig fornøyd med ham. Når du kommer dit er han flink til å lytte, og virker medfølende, kunnskapsrik og oppdatert. Det føles som om han tar seg god nok til til å snakke med deg, uten at dette går ut over punktligheten i særlig grad. Han ser også ut til å være løsningorientert, noe jeg personlig setter stor pris på.

Kan ha litt lange ventetider på ikke-akutte henvendelser, men prøver tatt lett og raskt gjennom labriatoret deres.

Fantastisk lege

Egil er den flinkeste legen jeg har hatt. Han tar deg meget seriøst, sjekker deg grundig og gjør en innsats for å finne ut hva som er galt. Jeg har flyttet fra Trondheim, og det er eneste grunnen til at han ikke er fastlegen min lenger.

Rolig og støttende lege

En veldig god fastlege som kan anbefales på det sterkeste. Han tar pasienten på alvor, og tar seg alltid tid til både å lytte og forklare. Som flere skriver under her, er han opptatt av hva pasienten selv mener, og gir samtidig inntrykk av å være en dyktig fagperson. Rett og slett en meget dyktig fastlege!

Den beste fastlegen jeg har hatt

Enig med dem som skriver under her. Han tar pasienten på alvor og tar din mening med i vurderingen sin. Om han er uenig i mitt syn, så kommer han alltid med gode forklaringer og jeg er alltid fornøyd når jeg går derfra. En helt fantastisk fastlege!

Legekontoret har et eget rom til resepsjonen slik at man ikke hører hva som prates om i telefonen/hva andre pasienter som melder ankomst sier. Veldig lurt!

Tillitvekkende, lydhør og seriøs

Har hatt ham som fastlege i mange år, og alltid vært fornøyd med hjelpen jeg har fått og måten han forholder seg på. Hører på hva jeg har å si, og jeg får inntrykk av at han inkluderer også mine vurderinger og betraktninger i behandlingen. Henviser videre når det er behov for spesialkompetanse.