Jon Ivar Stålen

Autorisasjon (1997)

Møllenberg Legesenter Telefonnummer73 80 87 7073 80 87 ...
Øvre Møllenberg 61/63 7043 Trondheim
Jon Ivar Stålen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jon Ivar Stålen

Drømmelegen

Hatt Stålen i de tre årene jeg studerte i Trondheim. En hyggelig mann som husker deg fra gang til gang. Alltid profesjonell og effektiv. Tok seg tid til meg som pasient, aldri følt meg bedre ivaretatt. Spesielt pluss for nettsidene deres, hvor Stålen fornyer resepter på forespørsel eller svarer på spørsmål du sender inn. Pleide alltid å svare i løpet av samme arbeidsdag, gjerne mot slutten av dagen. Veldig trist jeg ikke kan pakke han med i en koffert til Oslo, virkelig en flott lege!

Videre hadde kontoret alltid drop inn for akutte situasjoner, hvor du ringer inn tidlig om morgenen for time på dagen. Ellers var det 1-2 ukers ventetid på ordinær time.

Strålende lege

Jon Ivar Stålen er en lege som lytter og tar deg seriøst. Han forsøker å finne løsninger som er best for deg som pasient. Lite fravær, så en slipper å måtte gå til vikarierende lege. Har hatt Stålen som min fastlege siden 2005, og ville ikke byttet han bort hvis det ikke var for at jeg har flyttet til Tromsø.

Veldig fornøyd

Har hatt han som fastlege i 10 år og aldri hatt noe å utsette, med unntak av tilgjengelighet. Blir godt mottatt og tatt på alvor. Synd jeg ikke kunne ta med meg fastlegen fra Trondheim da jeg flyttet.

Den beste legen jeg har hatt

Jon Ivar har en egenskap veldig mange fastleger ikke har: han lytter til deg. Jeg har ikke for vane å traske ned legekontro, men når jeg gjør det forventer jeg å bli møtt med noen som lytter. Det er det mange fastleger som dessverre ikke gjør, men heldigvis gjelder det ikke Jon Iver.

Han er tålmodig, spør spørsmål, har humor og snakker på et nivå man forstår. Han stresser deg ikke ut av kontoret og sender deg videre til andre om du selv føler behov for det. han sjekker ut alt nøye og vil gjerne hjelpe - ikke bare skrive ut ett eller annet på resept.

Det er trasig at det finnes så utrolig mange fastleger som ikke tar pasienten alvorlig og lytter til det menensket som tross alt kjenner sin kropp, men jeg er så heldig å ha funnet en lege som gjør nettopp det.

Anbefales på det sterkeste.

Det eneste negative er at det er lang ventetid på ordinære timer.

forståelsesfull og imøtekommende

Jeg har alltid vær frisk og rask, men pådro meg en skade for noen år tilbake. Normalt har jeg tenkt at tiden heler alle sår, men i dette tilfellet gjorde denne taktikken meg utbrent, og til slutt møtte jeg veggen. Da jeg oppsøkte Stålen var jeg ikke bare fysisk skadet, men også langt nede psykisk. Derfor vil jeg ikke bare takke Stålen for behandling og henvisning, men også for imøtekommenhet og forståelse.