Eli Torild Wæhre

Autorisasjon (1992)

Møllenberg Legesenter Telefonnummer73 80 87 7073 80 87 ...
Øvre Møllenberg 61/63 7043 Trondheim
Eli Torild Wæhre er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eli Torild Wæhre

Misfornøyd og byttet fastlege

Jeg følte jeg var til bry. Jeg følte at hver eneste gang det eneste hun var interessert i er å få meg ut av kontoret sitt fortest mulig!
Konsultasjoner var lynraske... Hei...max 3-5 min ...og neste man hørte var "vil du betale med kort?" ...så gikk hun og åpnet døra for å vise deg vei ut. Meget ubehagelig!
Jeg har byttet etter 1 år. Jeg fikk så dårlig behandling av denne legen at det tok meg minst to år før jeg sluttet å bli overrasket da den nye fastlegen min tok meg på alvor, stilte spørsmål og var hyggelig og ikke stresset.
Derfor kan jeg dessverre ikke anbefale Eli Wæhre....

Dyktig og empatisk

Jeg har hatt Eli Wæhre som fastlege i 5 år og er ikke annet enn strålende fornøyd. Hun har tatt seg tid til å høre på hva som har vært problemet mitt, og sendt meg videre om det har vært nødvendig. Jeg vil absolutt anbefale henne på det varmeste!

Virker misfornøyd og stressa

Wæhre virker misfornøyd med jobben sin. Tar seg liten tid til paseintene sine. Jeg byttet etter et år..

En veldig flink lege

Eli jobber systematisk og følger godt opp når det er viktig og krever rask avklaring. Hun er god til å stille diagnoser.
Trives også godt på legesenteret, ofte greit å få time når det haster samme dag.

En fantastisk lege!

Tar seg god tid til å lytte, og skaper umiddelbar trygghet. Et medmenneske og dyktig fagperson. Ydmyk, snill og humoristisk