Eli Torild Wæhre

Møllenberg Legesenter

Autorisasjon (1992)

Møllenberg Legesenter Telefonnummer73 80 87 7073 80 87 ...
Øvre Møllenberg 61/63 7043 Trondheim
Eli Torild Wæhre er en av 190 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eli Torild Wæhre

Eli er kort og godt en god allmennlege

Wæhre tar alle mine henvendelser på alvor, hun stiller raskt diagnoser innenfor allmennlegekompetansen, og henviser umiddelbart videre på tilfeller der det kreves annen spisset kompetanse. Hun har også i mitt tilfelle ved psykiske lidelser fulgt opp dette med at hun har spurt spørsmål om det, men hovedsaklig tatt det i betraktning ved annen utredning. Kunne ønsket i større grad oppfølging her, eller spørsmål om videre henvendelse til annen hjelp/ samtale. Føler dette er noe hun tar hensyn til, men hun tar det som sagt ikke opp til samtale (noe som kanskje er i like stor grad min feil, da det er jeg som skal ta opp ting hos legen, men de med psykiske lidelser vet at dette kan være vanskelig, og hadde derfor ønsket mer hjelp og tid enn det jeg har blitt tilbudt).

Det har for meg ikke vært noe problem med å ta opp flere småting under samme time, hun spør gjerne om det var noe mer etter "hovedspørsmålet", og hun tilbyr seg også å følge opp saker med påløpende timer dersom det er aktuelt.

Min fastlege i 12 år.

Kunnskapsrik, profesjonell og empatisk. Ved ulike oppfatninger av eventuelle helseproblematikk eller behandling er hun lyttende til dine argumenter og respektere deg og dine synspunkter.
Jeg har alltid opplevd at hun har god tid og t.o.m.tar seg tid til en hyggelig avslutningsprat.
Så min samla konklusjon er at hun er dyktig lege og et veldig godt menneske.

Kjempebra lege

Hun holder alltid det hun lover, meget pålitelig og hyggelig dame

Helt ok, men tydelig veldig travel

Har hatt Eli Wæhre som fastlege så lenge jeg kan huske. Hun fremstår som dyktig og er flink til å sette dagens problem sammen med fjorårets og dermed finne en samlet diagnose. Hun har det imidlertid synlig travelt, og man har de siste årene fått følelsen av at man nesten er til bry der man sitter og bruker opp tiden hennes med småting som skumle føflekker eller mistanke om klamydia. Dette er sikkert helt vanlig, men jeg skulle vel egentlig ønske at leger hadde en større tendens til å i det minste late som de tar deg veldig seriøst, i steden for å tidvis se på deg som om du var en hypokonder. Men tilbake til Eli, hun er helt grei, virker profesjonell nok, bare veldig travel.