Anh Kim Thi Tran

Skårer Legesenter

Autorisasjon (2003)

Skårer Legesenter Telefonnummer67 91 14 7067 91 14 ...
Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Anh Kim Thi Tran er en av 30 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Anh Kim Thi Tran

Hoverende lege og hun viser liten interesse i pasientens plager

Gir dårlig informasjon til pasienten. Følger ikke opp pasienten ved evnt. prøver som viser uvanlige resultater. Pasienten må purre opp flere ganger for å få en helhets informasjon som legen sitter inne med. Viser ikke interesse i sin pasient. Min mening: legen bør finne en annen jobb som ikke innebærer å forholde seg til medmennesker som er avhenging av en lege.

Velg heller en annen om du kan

Hadde denne fastlegen i 7 år i håp om at det skulle bli bedre. Arrogant og lite imøtekommende. Istedet for å innse at visse ting er ikke hennes fagfelt så kommer hun med mye feilaktig informasjon. Ille når pasienten ender opp med å kunne mer om ting enn legen (og det betyr ikke nødvendigvis at pasienten vet mye) Nekter å sende rekvisisjoner som pasienten har krav på

velg en annen fastlege

Svært uinteressert lege, og du får en følselse av hverken å bli sett eller hørt

Lite imøte kommende/kunnskapsrik og nesten arrogant

Jeg fikk kjeft for ikke å ha tatt med meg urinprøver. Men det fikk jeg ikke noe beskjed om da jeg bestilte timen. Jeg fikk ikke noe svar på mine spørsmål.... ikke i det hele tatt. Jeg anbefaler IKKE denne legen. STYR UNNA!

Lite engasjert

Vanskelig å kommunisere med,virker ikke engasjert. De gangene jeg har vært hos henne virker hun mest interessert i å få meg ut av kontoret så raskt som mulig. Virker lite kunnskapsrik da hun svarer dårlig på spørsmål og gir feilinformasjon. Har kun vært hos henne 3 ganger,men velger nå og bytte fastlege da jeg rett og slett føler meg utrygg og lite ivaretatt som pasient. Siterer den andre vurderingen her: Styr unna!