Anh Kim Thi Tran

Autorisasjon (2003)

Skårer Legesenter AS Telefonnummer67 91 14 7067 91 14 ...
Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Anh Kim Thi Tran er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Anh Kim Thi Tran

Egner seg ikke som fastlege

Mangler empati, virker ikke særlig interessert.
Svært lite informativ, vanskelig å føre en normal samtale. Må hale ordene ut av henne.
Rask til å videresende til spesialist, kanskje for rask. Videresnder uten å spørre eller fortelle, innkalling fra spesialist kommer som en overraskelse.
Anbefales ikke.

Uempatisk men effektiv.

Dr Tran er verken koselig eller imøtekommende. Derimot er hun rask og effektiv. Hun stiller riktig diagnose og får pasienten videre til spesialist når det er nødvendig. Dette passer meg utmerket for jeg er ikke interessert i koseprat med legen. Men pasienter som vil ha en empatisk og hyggelig lege som lytter og interessert, bør bruke en annen fastlege.

Udugelig

Tar ikke de gravide og deres symptomer på alvor. Pasienten er ikke i fokus og man får en følelse av at hun bare vil bli ferdig med timen . Ofte forsinket til oppsatt time og oppfattes arrogant og kunnskapsløs.
Videre svangerskaps oppfølgning ble foretatt hos en jordmor,byttet fort fastlege.

Bagateliserende lege.

Dette er en lege som bagatelliserer alt jeg kommer med. Som helt klart burde se at jeg har alvorlige plager og er på et veldig dårlig sted, men faktisk flirer ting bort og mener selskapet jeg jobber i må ansette flere, om jeg har problemer med å være på jobb!? Bytter fra denne legen umiddelbart. Jeg går ikke til lege for morro skyld, og synes det er høyst skremmende å bli møtt på en slik måte når man er bekymret for egen helse. Anbefales absolutt ikke.

Fin lege.

Har hatt denne legen i flere år. Hun er hyggelig og forståelsesfull.
Hun har vært rask til å sende meg videre til spesialist når hun ikke selv vet hva som feiler meg. Har flere ganger ringt meg privat etter vanlig arbeidstid.
Det går stort sett greit med språket.