Anh Kim Thi Tran

Autorisasjon (2003)

Skårer Legesenter AS Telefonnummer67 91 14 7067 91 14 ...
Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Anh Kim Thi Tran er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Anh Kim Thi Tran

Fin lege.

Har hatt denne legen i flere år. Hun er hyggelig og forståelsesfull.
Hun har vært rask til å sende meg videre til spesialist når hun ikke selv vet hva som feiler meg. Har flere ganger ringt meg privat etter vanlig arbeidstid.
Det går stort sett greit med språket.

Følger i liten grad opp ved innkallings til timer til tross for kronisk sykdom. Jfr tannlegenes praksis.

Jeg skal være forsiktig med å uttrykke meg sterkt. Totalinntrykket er ikke positivt. Når en lege har over 1000 pasienter på sin liste, er det å forvente at en også har kapasitet til å holde vedlike en kontakt med en pasient som har kroniske lidelser, og har et stort medikamentforbruk. Hvis ikke, bør en korte ned pasientlisten, og slik skape tid for å holde kontakt. Jfr tannlegenes praksis med å kalle inn pasienter for å være ajour med sin pasient. Jeg opplever noen ganger problemer med å bli forstått, og opplever evnen til dialog som noe dårlig. En får en følelse av en litt oven-i-fra ned-ad holdning, der pasienten i liten grad blir tatt med på vurderinger og forklaringer som gir pasientsikkerhet og -kunnskap om behandling etc.

Hoverende lege og hun viser liten interesse i pasientens plager

Gir dårlig informasjon til pasienten. Følger ikke opp pasienten ved evnt. prøver som viser uvanlige resultater. Pasienten må purre opp flere ganger for å få en helhets informasjon som legen sitter inne med. Viser ikke interesse i sin pasient. Min mening: legen bør finne en annen jobb som ikke innebærer å forholde seg til medmennesker som er avhenging av en lege.

Velg heller en annen om du kan

Hadde denne fastlegen i 7 år i håp om at det skulle bli bedre. Arrogant og lite imøtekommende. Istedet for å innse at visse ting er ikke hennes fagfelt så kommer hun med mye feilaktig informasjon. Ille når pasienten ender opp med å kunne mer om ting enn legen (og det betyr ikke nødvendigvis at pasienten vet mye) Nekter å sende rekvisisjoner som pasienten har krav på

velg en annen fastlege

Svært uinteressert lege, og du får en følselse av hverken å bli sett eller hørt