Anne Gro Vagle

Autorisasjon (1992)

Anne Gro Vagle er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne Gro Vagle

Veldig bra lege

Jeg er veldig førnøjd med Anne gro . Har ikke hatt henne som fast lege lenge . Men veldig kunnskapsrik og dyktig lege. Litt stressa iblant men det er ikke noe problem . Rekomenderas sterkt !

Dårlig opplevelse

Legen opplevdes som både overlegent og arrogant. Ringer aldri tilbake selv etter avtale. Selvom vi ringte og la igjen beskjed flere ganger på flere dager.

Følte oss veldig provosert siden dette gjaldt ungen vår.

Hun var mye bedre lege før, men, er blitt mye mer arrogant nå.

Ikke fornøyd

Jeg har hatt henne som fastlege i flere år, men har blitt mer og mer misfornøyd med henne. Hun er stresset og tar seg ikke tid til å høre på hva du har å si. Noen ganger virker det som legetimen er mer for henne enn for deg (hun som prater mest), og du må stille dine siste spørsmål i døråpningen. Sekretærene ved legesenteret er ikke særlig hyggelige, og legen er vanligvis 40 minutter forsinket. Hun beklager aldri forsinkelsen, men ser på det som noe som ikke kan unngås og opp til pasienten å akseptere.

Det positive jeg kan nevne er at det er gode parkeringsmuligheter, og du får time kjapt dersom du har et akutt behov for vurdering av helsen din.

intelligent lege som prøver å høre på pasienten

Pga stress/tidspress får hun det dessverre ikke alltid til. Hun har mye kunnskap. Nok til å innrømme det, hvis det er noe hun ikke vet. Men roter/glemmer endel. Tror hun har for mange pasienter

Norges beste fastlege

Fastlege for hele familien! Klok og masse erfaring og samtidig passe streng!