Anne Gro Vagle

Autorisasjon (1992)

Anne Gro Vagle er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne Gro Vagle

Fastlege som stiller opp for pasientene sine

Har hatt Anne gro som fastlege i mange år. Hun stiller alltid opp for pasientene og tar på eget initiativ kontakt NAV el l .
Men hun stiller krav til pasientene og dette kan nok være overraskende for noen . Hun er restriktiv med å skrive ut vanedannende legemidler, noe som flere leger burde være flinke til . Gav beskjed på første besøk at hun kunne være forsinket da hun brukte den tiden hun mente var nødvendig og at hun derfor ikke alltid var presis. Har selv opplevd å få hjelp uten avtale så dette respekteres. Greit med parkering og ingen parkeringstid som går ut. Anbefaler å bestille dobbelttime dersom det er flere forhold som ønskes tatt opp.

Lege i tidsklemma

Ingen tvil om at Anne Gro Vagle er faglig dyktig, MEN hun er alltid svært forsinket som igjen resulterer i at hun er meget stresset. Man før en følelse av at hun bare ønsker å bli ferdig slik at hun kan gå videre til neste pasient som sikkert også har ventet en stund på venteværelset.

Jeg synes også det har vært vanskelig med en god kommunikasjon med henne da hun er stressa og ikke lytter spes godt.

Som sagt er hun faglig dyktig, men mangler mye av det medmenneskelige og sosiale jeg ser etter i en lege.

Lege i tidsklemma

Gro har som min fastlege alltid vært forsinket og hatt dårlig tid når det kommer til behnaldingen og jeg får føleslen av å ikke bli hørt, men bare kastet ut for å få tid til den neste pasienten som også har ventet en halvtime for timen sin.

God fastlege med mye kunnskap

Har hatt Anne Gro som fastlege i mange år. Har alltid følt at hun har tatt mine problemer på alvor og gjort noe med det. Hun har mye kunnskap og kan ganske mye om mange forskjellige sykdommer.

Kan virke som om det nesten alltid er for mye å gjøre ved legesenteret dog og det er ofte forsinkelser. Dette medfører av og til at det kan oppleves litt stressende å være pasient. Jeg tror det ville vært lurt å redusere antallet pasienter...

Meget misfornøyd

Føler meg ikke sett. Hun snakker om ting som ikke har med meg og mine problemer å gjøre. Antar uten å spørre meg hva som er problemet. Avviser mine forklaringer og ønsker. Hun har alltid dårlig tid når jeg kommer, rusher og stresser meg.