Jannicke Fosdahl

Autorisasjon (2009)

Jannicke Fosdahl er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Jannicke Fosdahl

Varierende humør, dårlig lytter

Har blandede opplevelser med henne. Noen ganger er hun hyggelig, men oftest er hun stresset og uinterressert. Har vært innom en del ganger, men jeg har ikke egentlig fått svar på noe av det jeg har lurt på, annet at jeg bare må vente å se om problemet løser seg av seg selv, og på oppfølgingstimer er hun ikke oppdatert. Dessuten er det lang ventetid, legesenteret reklamerer med time på dagen, men har som oftest måtte vente en uke eller lengre. Er herved på utkikk etter ny fastlege.

Er ikke lyttende

Har nesten ikke benyttet fastlege på 14 år. Når jeg trenger en, opplever jeg ikke å bli lyttet til for det som er mine problemer. Føler at jeg ikke blir trodd på.

Utrolig flink lege!

Jannicke er en flott og dyktig lege, hun tar ting på alvor og hun er flink til å undersøke ting videre. Virker også som hun har god fagligkunnskap. Hun duller ikke mye, og sier ting slik som de er, noe jeg syns er flott.

Fantastisk!

Jannicke Fosdahl er veldig hyggelig, tar seg god tid til å høre (dette skaper litt forsinkelser, men er absolutt verdt det!) og jeg er generelt utrolig fornøyd! Jeg byttet fastlege til henne etter å ha plagdes med mye forskjellig i nesten 10 år uten hjelp, og i første time fikk jeg smertestillende som funket, tok masse blodprøver, henvisning til røntgen osv. Det var utrolig godt å endelig føle at noen hørte etter og trodde på meg!
Det eneste som er negativt med henne er hvis man har plager eller vondt når man går, siden kontoret hennes er i enden av gangen ;)

Beste legen jeg har hatt

Handlekraftig lege som lytter og følger opp. Superfornøyd!!