Jannicke Fosdahl

Autorisasjon (2009)

Jannicke Fosdahl er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Jannicke Fosdahl

Tar seg tid, men hører ikke/ser ikke hva jeg har behov for.

Hun tar seg god tid når du kommer inn til time (noe forsinket begge ganger jeg har vært der). Det som trekker ned er at hun ikke "hører" det som blir bedt om av hjelp. Hun virker som om hun har gjort seg opp en mening og er låst til denne. Bytta fastlege til henne for å få hjelp, men kommer til å bytte igjen så snart anledningen byr seg med riktig lege.

Variabel

Har vært en del hos henne i det siste, og noen ganger er hun veldig flink og lyttende, mens andre ganger kan hun oppleves arrogant og stresset.
Etter hver gang jeg har tatt prøver lover hun å ringe tilbake, men så glemmer hun det av.
Jeg kommer nok til å bytte så fort jeg får sjansen.

Svært bra

Veldig flink lege som både er faglig flink, hyggelig og imøtekommende. Føler at hun ser meg og bryr seg. Anbefales.

Veldig god lege

Hun er fantastisk, føler at jeg blir både hørt og forstått. Hun er heller ikke opptatt av klokken, så om timen varer litt for lenge gjør det henne ingenting, noe jeg syns er veldig godt for jeg slipper å føle det stresset andre leger ofte har. Anbefales!!

Super lege!

Får time på dagen, er flink og støttende. Opplever meg sett og hørt, og virker veldig grundig i sine vurderinger. Absolutt å anbefale!