Ingvild Eliassen

Autorisasjon (2008)

Ingvild Eliassen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ingvild Eliassen

Verdens beste lege.

Jeg mener helt oppriktig at Ingvild er verdens beste fastlege. Jeg har aldri opplevd en lege som tar pasientene på alvor, som lytter og er oppriktig interessert. Da jeg skulle flytte fra Tromsø så var det sånn at jeg nesten vurderte å bare fortsette å ha henne som fastlege, men det ble nok noe for dyrt å måtte reise med fly om man trengte en lege time:) Jeg traff henne sånn ca et år etter at jeg hadde flyttet, og da stoppet hun for å prate, og husket meg veldig godt. Sånt blir jeg imponert over. Jeg savner Ingvild. Resten av legekontoret er også veldig flott.

Og det er selvsagt et pluss at hun aldri er forsinket, men samtidig så føler man ikke at hun stresser.

Den aller beste fastlegen i tromsø!

Ingvild er en fantastisk fastlege og jeg gleder meg til hun er tilbake, men nå skal det jo sies at Ingvild har funnet en utrolig god vikar, Anita Markussen, som absolutt burde fått en plass høyt oppe på lista.

Nuværende vikar for Ingvil eliassen, Anita markussen, er helt i top

Jeg har endnu ikke været pas hos Ingvil, men har derimod været hos skiftende vikarer. Den nuværende, Anita er lyttende, deltagende og grundig og langt den bedste at de vikarer, som ingvil har haft.

Den beste legen jeg har hadt

Ingvill er lyttende, hyggelig, presis og tar problemet med engang...

Ingvild er den beste legen jeg har hatt!

Hun er medmennesklig og hun husker ting fra gang til gang, og jeg er ikke så ofte hos legen til at jeg forventer det. Huns spør hvordan jeg og datteren min har det osv. Og hun faktisk kjenner oss igjen ellers og hilser og prater med oss på butikken hvis vi møter henne. Hun er kjempe flott, og veldig flink til det hun gjør. Og hun er ikke en type lege som stirrer på skjermen og setter diagnosen uten å få hørt hva pasienten har å si... Gleder meg til hun kommer tilbake! :)