Jonas Lian

Autorisasjon (2010)

Jonas Lian er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Jonas Lian

Tillitsfull og kunnskapsrik

Anbefales på det varmeste som fastlege. Tar deg alltid seriøst og er blid og imøtekommende.
Tar i tillegg meget kvalifiserte avgjørelser i tvilstilfeller der andre muligens ikke er kapable til det.

Beste legen

Har hatt mange leger i min tid, men aldri følt meg så ivaretatt som hos Jonas. Han tok meg seriøst fra første øyeblikk, har en avslappende tone og beina plantet godt på bakken. Både det psykiske og det fysiske ble ivaretatt uten å gå rundt grøten og uten å bli føyset bort som useriøst. Alltid godt humør, selv på dager som virket stressende. Takk for all hjelp, du er gull å ha som lege :)

Den aller beste:):)

Jonas er den aller beste legen jeg noen gang har hatt!! I starten var det bare et tilfeldig valg, men angret aldri på det.. har hatt han som fastlege siden mars 2016 og skal aldriiii bytte!;)
Ja, denne mannen er helt rå! Han er rolig, omtenksom, jordnær, ærlig, smart og faglig dyktig. Jeg stoler blindt på han og vet at han kan det han driver med. Er han usikker så tar han seg tid til å finne ut av ting og gjør det han kan for å hjelpe.
Han er varm, bryr seg og veldig behagelig å snakke med.. i tillegg så er han veldig god til å lytte.. han er seriøs samtidig som han får meg alltid til å smile:)! Anbefales på det sterkeste! Jonas du er såååå herlig:)) Jeg er så heldig som har deg som min fastlege!

Meget fornøyd

Er utrolig fornøyd med all hjelp jeg har fått fra Jonas. Aldri vært så fornøyd med en lege før. Meget flink og hyggelig, og føler jeg blir tatt seriøst på ting jeg tar opp. Utrolig glad for at jeg har han som min fastlege.

Fantastisk lege

Alltid hyggelig og imøtekommende. Ingen fordommer og ekstremt kunnskapsrik og dyktig i sin jobb!
Føler meg heldig som fikk Jonas som fastlege! Kunne ikke hatt bedre lege!