Svein Øksnes

Autorisasjon (2023)

Asker Legesenter AS Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ...
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker
Svein Øksnes er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Svein Øksnes

Lang ventetid

Øksnes er en faglig dyktig lege, men er det respektfullt å konstant ha 40 min-1 times ventetid? Jeg har hatt han som lege i 10 år, men vurderer å bytte til noen som holder tiden. Ved å kutte i mengden pasienter hadde han kanskje klart å disponere tiden sin bedre.

Jeg er kjempefornøyd! :-)

Jeg har vært hos Øksnes 2-3 ganger henvist fra en annen lege. Meget positiv erfaring! Han kurerte det som var i veien og tusen takk for det, men ikke siden pc'ens inntog på legekontorene har jeg opplevd å ha øyekontakt og full konsentrasjon fra en lege. Han var ferdig oppdatert før jeg kom inn, og kunne snakke med meg. I tillegg har han jo humoristisk sans og er veldig trivelig. TAKK. Andre leger anbefales å følge hans eksempel.

Uhøflig og lite empati

Han oppleves som lite empatisk og uhøflig. Har lite forståelse for psykiske problemer. Har aldri møtt en lege som har vært så uhøflig og direkte ufin. Så det at han var nesten en time forsinket ble rene bagatellen.

En "skarp" lege

Svein Øksnes er direkte, skarp og opptatt av at ting gjøres etter boka. Det kan til tider være en tøff opplevelse å være hans pasient da han kan fort oppfattes som arrogant og gretten. Han er faglig dyktig og det er det som teller tilslutt. Han har ikke så mye Empati , men han tar det igjen i effektivitet og faglig sterkhet.Han er dessverre alltid forsinket , opp mot 1 time hver gang. Men , tar alltid imot akutt hjelp og det gagner jo alle en eller annen gang når man trenger en hastetime.Er ikke en lege som skriver ut resepter i hytt og gevær-Heldigvis! Har du flere ting som skal taes opp , skriv liste-det liker han ;-)

En i lang tid god lege som jeg ikke ble helt klok på

Hadde Øksnes som fastlege i ca 17 år, og var meget fornøyd med hans engasjement og hans profesjonalitet.
Så ble jeg eldre og derfor naturlig noe flere plager med kroppen.
Opplevde da til tider en Øksnes som kunne være direkte ufin i sin måte å behandle meg og snakke til meg på. Jeg var forundret og skuffet og valgte ny fastlege. Har den populære legen 2 sider, spør jeg meg selv.