Svein Øksnes

Autorisasjon (2023)

Asker Legesenter AS Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ...
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker
Svein Øksnes er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Svein Øksnes

Øksnes er en kjempedyktig lege.!

Jeg har mer enn 20 års erfaring med Svein Øksnes som "min lege". Han var den første som forsto at jeg hadde alvorlig kols i en tid hvor dette nærmest var et ukjent nesten begrep. Etter den tid har det blitt en del hjerteproblemer hvor han alltid er i første rekke med å prøver og tester som fører til riktige diagnoser. Han er lyttende, skaper tillit, alltid hyggelig og blid. For meg har han blitt min "legekamerat" som jeg har den største tillit til.

Øksnes på resept

Etter 12 år som pasient beundrer jeg bare fastlegen min mer og mer. Det gjør ingenting at man må vente lenge, for når du er inne hos han handler det bare om meg og han hører på alt jeg har å si. Selv når jeg kom skrikende inn med smerter fra dobbel nakkeprolaps gikk jeg smilende ut. For han har humor, og noen ganger er det beste medisin. Jeg har vært inn og ut av psykiatrien og selv om han ikke er en psykolog er han ofte mitt første ledd til neste steg i behandling og jeg kan bare si at han har reddet meg mer enn en gang! Øksnes på resept som jeg kaller det :)

Har blitt for populær

Flink lege men det hjelper lite når han er så lite tilgjengelig som han faktisk er. Kommer ikke i kontakt med han uten å bestille time lang tid i forveien.

Alle tiders lege

Tror aldri jeg har blitt så glad i noen lege som Øksnes. Liker at han fleiper litt, og han har alltid god tid.

Faglig sterk - og hyggelig

Øksnes lytter, ser hele meg som person, har klare meninger, forklarer sammenhenger, virker kunnskapsrik og alt dette sammen med et sjarmerende og humoristisk vesen.
Han er god å diskuterer med, ingen bedre-viter, og har et åpent og vidt syn syn på årsak-virkning-forhold.
Jeg er trygg, føler meg godt ivaretatt og er i godt humør når jeg forlater legekontoret (selv om forsinkelsene kanskje er i lengste laget .)