Peter Edison

Autorisasjon (2005)

Peter Edison er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Peter Edison

Flotters lege

Jeg har han ikke som fastlege men han tok over pasientene til fastlegen min da han var på ferie.

Jeg har slitt med smerter i foten i flere år. Jeg har stort sett gitt opp på truen når det kommer til leger og dems kompetanse men Peter Edison var fantastisk!
Jeg fortalte han hvor lenge jeg har hatt smerter. Han så på foten og jeg fortalte han hva tidligere leger har gjort da jeg fortalte dem de samme.

Han er den første legen på 10 år som skjønte at det kunne være en betennelse og at det ikke vises på røngten! Etter så mange år er jeg ufattelig takknemlig på å få gjort noe med det! Jeg hadde bare et legebesøk med han men han var FANTATISK!!! Evig takknemlig for hjelpen jeg fikk av han!

Veldig bra!

Jeg er svært kresen ift leger - men denne er jeg svært fornøyd med. Jeg er ikke mye syk, men liker å bli tatt på alvor og lyttet til når det er noe - her er denne legen uovertruffen. Var lettere å få time hos før (kanskje
"for mange" har oppdaget at han er en god fastlege....)

Så som så

Etter gjentatte besøk hos Peter fikk sønnen min reseptbelagt allergimedisin Dette på bakgrunn i at moren mener han er allergisk, mot hva er det ingen som vet. Men dette er noe en lege burde greie å gjennomskue. At en treåring har litt lett hoste er ikke unormalt når han går i barnehage. Ingen tester eller undersøkelser, kun morens vurdering. Dette er ikke holdbart!

grundig lege

Grundig lege med god empati. Responsiv og kunnskapsrik. Følger meget godt opp.

Sympatisk, dyktig og bruker god tid

Jeg kan anbefale Peter på det sterkeste. Han tar seg god tid, er hyggelig og imøtekommende, lytter og er forståelsesfull. Flink til å henvise, forklare alternativer og ta på alvor.
En dyktig, sympatisk lege!