Peter Edison

Autorisasjon (2005)

Peter Edison er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Peter Edison

Meget dyktig

en meget hyggelig lege som er flink til å finne ut hva som er galt. alltid positivt innstilt

en lege som kan anbefales til andre

Fantastisk lege, forferdelig klinikk

Peter er en bra særdeles sympatisk og hyggelig mann. Han tar meg alltid på alvor, gjør grundige undersøkelser og jeg føler meg alltid trygg på hans vurderinger.

Selve kontoret, med sine legesekretærer dog, er helt forferdelig. Damene bak skranken er frekke, usympatiske og vanskelige å ha med å gjøre. Det er alltid vanskelig å komme gjennom på telefon og de ringer ikke alltid tilbake.

Peter er i permisjon, og vikaren hans passer dessverre kontoret godt.

Dyktig!

Alltid god hjelp å få av Edison. Faglig dyktig og hyggelig. Han er en lege som virkelig hører på hva man sier. Jeg byttet fra Edison til en ny fastlege pga flytting, men etter å ha vært hos min nye fastlege forstår jeg at jeg må bytte tilbake til Edison. Og heller kjøre langt. Jeg kan trygt anbefale Edison til andre!

Var bra en gang...

Har hatt Peter som fastlege siden han startet hos CFG. Han pleide å være grundig, hyggelig og behjelpelig, men så fikk han altfor mange pasienter også virket det som om han ble lei av legeyrket. Dessverre så kunne man merke dette tydelig og alt ble veldig samlebåndpreget, samt at han ofte glemte ting og slurvet med papirarbeid. Hadde man mere enn en plage, så måtte man bestille ny time. Nå har han tatt et år permisjon og jeg håper han kommer tilbake sterkere. Jeg valgte i den forbindelse å bytte lege, som jeg har tenkt på lenge.
Når det gjelder legesekretærene, så bærer de voldsomt preg av en dårlig bedriftskultur. Uhøflige og lite behjelpelige. Tror de hadde hatt veldig godt av et kurs i kundeservice og mellommenneskelighet. Ellers pleier det å være vanskelig å komme igjennom på telefon, samt at det tar ofte veldig lang tid å få time.

Meget dyktig

Meget dyktig og behgelig lege, også for barna våre (som delvis har legeskrekk etter noen ubehagelige tester da de var svært små - hos en annen lege). Tar seg tid, lytter og snakker med pasientene! Ikke redd for å henvise til spesialister dersom han er usikker. Anbefales for store og små!!